Aidil Terima Fasha Kalau Ada Jodoh

Biarpun sesetengah pihak mempersoal hubungan baiknya dengan Fasha Sandha hanya kerana wanita itu adalah ibu tunggal namun pelakon Aidil Aziz tidak mahu mengambil pusing mengenai kata-lata negatif dilemparkan netizen terhadap dirinya.

Memetik laporan BH online, Aidil berkata tiada apa yang perlu dipertikai mengenai hubungan mereka, sebaliknya berharap semua pihak mendoakan yang terbaik untuk dirinya dan Fasha.

"Saya malas ambil peduli kata negatif yang mempertikai hubungan kami. Lebih baik saya memandang hari depan. Doakan yang baik buat kami dan insya-Allah, sampai masa nanti segala persoalan akan terlerai," katanya yang turut mengakui selesa berkawan rapat aktres itu.

Aidil juga menyifatkan Fasha, 34, sebagai wanita yang baik, berfikiran positif dan sentiasa menyuntik kata semangat untuk dia terus menggapai cita-citanya.

Dia juga sudah bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai suami jika jodohnya sudah tersurat bersama ibu dua cahaya mata itu.

Pada usia 31 tahun, saya sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga. Justeru, saya kena bekerja keras dan fokus pada kerjaya. Jika ditakdirkan kami bertemu jodoh, saya terima," katanya.

Pasangan itu mula rapat apabila Aidil membintangi sitkom, Mamu Mami Gosip terbitan FS Creative Sdn Bhd yang dimiliki Fasha.

Gosip percintaan mereka semakin hangat diperkatakan apabila Aidil turut hadir pada majlis pelancaran drama, Syurga Yang Kedua yang dibintangi Fasha, biarpun tidak terbabit dalam naskhah itu.

Teka-teki hubungan mereka mula terlerai apabila Fasha pada minggu lalu mengakui, Aidil adalah lelaki paling rapat dalam hidupnya selepas rakaman video kemesraan mereka di lapangan terbang tular di media sosial.

Aidil Terima Fasha Kalau Ada Jodoh Aidil Terima Fasha Kalau Ada Jodoh Reviewed by Kakigosip on 15:52:00 Rating: 5
Powered by Blogger.