"Atas Dasar Sesi Fotografi Semata-mata" - Sufian Suhaimi

Tindakan Sufian Suhaimi memuat naik sekeping gambar di Instagram bersama seorang wanita baru-baru ini mengundang pelbagai spekulasi. Malah ada yang beranggapan penyanyi lagu Di Matamu ini sudah bertemu pengganti.

Memetik laporan Kosmo!, Sufian bagaimanapun berkata, wanita yang bernama Natasha Ashraff merupakan merupakan sepupu kepada jurugambar yang membidik potret mereka pada waktu itu.

"Jurugambar tersebut merupakan kawan baik saya sejak zaman persekolahan dan dia memang gemar mengambil gambar. Natasha pula merupakan sepupu kepada kawan saya itu.

"Kami dipertemukan pada hari tersebut atas dasar sesi fotografi semata-mata, tidak lebih daripada itu, jelas Sufian.

Tambah pemuda berusia 26 tahun itu lagi, dia tidak menyangka hasil fotografi itu menimbulkan banyak spekulasi dalam kalangan peminat. Namun dia akur, segala yang dilakukan lebih menjadi perhatian kerana dia seorang artis

"Saya tidak jangka yang sesi fotografi tersebut menimbulkan banyak spekulasi dalam kalangan peminat.

"Bagi saya, ada ramai lagi yang bergambar sedemikian dan dimuat naik dalam laman sosial. Disebabkan ia gambar Sufian Suhaimi, maka perhatian yang diterima lebih sedikit.

"Jika gambar tersebut menyebabkan ramai yang terasa, saya dengan rendah hati ingin memohon maaf,” tuturnya.

Selesa dengan kehidupannya kini, Sufian mengakui dia masih tidak terfikir untuk mencari teman hidup dan mahu memberi fokus terhadap kerjayanya dalam bidang muzik.

"Saya gembira dengan hidup sekarang. Saya dikelilingi oleh keluarga, rakan-rakan dan peminat yang tidak henti-henti memberikan sokongan.

"Jadi, tidak ada sebab untuk saya berkejar-kejar menamatkan zaman bujang," tuturnya.
"Atas Dasar Sesi Fotografi Semata-mata" - Sufian Suhaimi "Atas Dasar Sesi Fotografi Semata-mata" - Sufian Suhaimi Reviewed by Kakigosip on 19:20:00 Rating: 5
Powered by Blogger.