Janna Minta Maaf Kerana Terkangkang, Sebenarnya Tunggu Babak Penggambaran

Pelakon Janna Nick tidak menafikan video yang tular baru-baru ini menunjukkan seorang pengantin perempuan yang duduk dalam keadaan kurang sopan dalam sebuah acara seperti majlis pernikahan di sebuah masjid, adalah dirinya.

Janna bagaimanapun berkata, aksinya itu sebenarnya dirakamkan ketika penggambaran babak majlis pernikahan untuk drama bertajuk Semerah Cinta Humairah.

Jelasnya, pada masa itu dia sedang berehat sementara menantikan babak penggambaran tersebut bermula.

"Tak adalah sampai terkangkang, masa tu tengah shooting dan babak untuk saya belum bermula lagi. Mungkin ada segelintir yang anggap tak sopan, saya minta maaf.

"Tapi sebenarnya apabila menjalani penggambaran, prosesnya mengambil masa agak lama. Dan bila saya perlu bersimpuh dalam keadaan berbaju pengantin, ia agak lenguh.

"Jadi saya ambil masa untuk releks sikit merenggangkan badan dan saya rasa ia adalah lebih kepada saya selesakan diri sebelum betul-betul memulakan babak penggambaran," katanya seperti yang dilaporkan mStar online.

Tambah Janna lagi, video itu tular kerana berkemungkinan ramai yang berangggapan pengantin tersebut adalah pengantin sebenar tambahan suasana itu seolah-olah betul-betul semasa majlis pernikahan.

"Orang nampak ia seperti betul-betul majlis perkahwinan tapi sebenarnya hanya penggambaran drama. Mana ada pengantin duduk macam itu masa nak bernikah," katanya.

Janna Minta Maaf Kerana Terkangkang, Sebenarnya Tunggu Babak Penggambaran Janna Minta Maaf Kerana Terkangkang, Sebenarnya Tunggu Babak Penggambaran Reviewed by Kakigosip on 19:22:00 Rating: 5
Powered by Blogger.