Katie Tak Sengaja Mengaku Hubungannya Dengan Jamie Foxx Betul

Baru-baru ini, kecoh mengenai spekulasi hubungan aktres Katie Holmes dan Jamie Foxx dikatakan telah putus.



Perbezaan pendapat serta komitmen yang disebut-sebut menjadi punca berakhirnya hubungan yang telah mereka bina selama lima tahun itu.

Lapor Radar Online, Katie terpaksa mengakhiri hubungannya dengan aktor Baby Driver itu masih belum bersedia meninggalkan gaya hidup bujangnya selama ini.

"Katie tak boleh mengatasi masalah tentang rasa saling percaya," kata satu sumber.

Khabar tersebut tambah kukuh kerana Jamie dikatakan sempat bermesra dengan bekas mantan kekasihnya Kristin Grannis yang juga merupakan ibu kepada anak perempuannya, Annalise.

Jamie bertemu Kristin ketika menghadiri parti ulang tahun kelahiran Leonardo DiCaprio pada November lalu. Bukan itu saja, mereka berdua dikatakan pergi bercuti pada Februari dan April lalu.

Ekoran itu, Katie didakwa menganggap perkara tersebut sebagai satu pengkhianatan. Oleh karena itu, Katie ingin membuat perjanjian tidak menjalin hubungan dengan sesiapa sebelum mereka berkahwin namun Jamie menolaknya.

Akhirnya hal itu membuatkan Katie sedar bahwa Jamie tidak menghormatinya. Bekas isteri Tom Cruise itu juga merasa bahwa Jamie bukanlah calon ayah yang tepat untuk puterimnua, Suri Cruise.

"Tidak ada drama, tidak ada tangisan, pukulan atau kemarahan, hanya kesedihan ketika Katie menghubungi Jamie untuk memberitahu bahwa dia tak lagi mampu meneruskan hubungan ini. Jamie mendengarnya dan meminta maaf," tambah sumber tersebut.

Tidak mahu membiarkan khabar berkenaan terus menjadi bualan ramai, Katie akhirnya membuat penjelasan menerusi satu kenyataan rsmi yang dikeluarkan oleh jurucakapnya, Leslie Sloane.

"Berita yang ada di Radar 100% tidak benar," kata Leslie.

Leslie juga menegaskan hubungan Katie dan Jamie dalam keadaan baik-baik saja.

..

Ini adalah kali pertama Katie memberikan komen mengenai hubungan asmaranya dengan Jamie, 50, selepas timbul gosip mengenai mereka sejak tahun 2013. Penafian ini sekaligus membuktikan jika spekulasi keintiman kedua selebriti berkenaan selama ini memang benar.
Katie Tak Sengaja Mengaku Hubungannya Dengan Jamie Foxx Betul Katie Tak Sengaja Mengaku Hubungannya Dengan Jamie Foxx Betul Reviewed by Kakigosip on 15:42:00 Rating: 5
Powered by Blogger.