Follow us on Facebook
Powered by: Thecekodok.com

Amir tunggu masa sesuai

PENDATANG baharu, Amir Masdi mengakui dia tidak mahu terburu-buru tampil dengan lagu baharu kerana percaya keserasian antara lagu dan penyanyi.

Lebih setahun sepi tanpa karya, Amir kini tampil dengan lagu berjudul Puas hasil ciptaan Ayden Ali dan Ikhwan Fatanna serta mendapat sentuhan muzik komposer terkenal iaitu Omar K.

"Saya ingin mencari karya yang serasi dengan karakter dan vokal sebab itulah saya ambil masa lama untuk meneliti dan memilih lagu yang sesuai.

"Apabila jumpa dengan lagu yang saya suka, saya tidak berlengah dan terus masuk studio rakaman. Alhamdulillah, semua berjalan lancar dan video muzik pun sudah dimuatnaik di YouTube," katanya pada majlis pelancaran lagu berkenaan.

Mengakui gementar dengan penerimaan peminat, Amir bagaimanapun berharap umum dapat memberikan sokongan dan karya itu mendapat maklum balas positif.

"Saya ingin menggunakan peluang ini untuk terus mengukuhkan lagi kedudukan saya dalam industri. Apa yang penting, saya harus berikan karya terbaik kepada pendengar," katanya.

Terdahulu, juara pertandingan program realiti itu pernah muncul dengan dua lagu iaitu Pemilik Cinta dan Waktu.
Amir tunggu masa sesuai Amir tunggu masa sesuai Reviewed by Kakigosip on 05:08:00 Rating: 5
Powered by Blogger.