Aryana bukan Husna 2.0

PELAKON dan penyanyi, Ayda Jebat tidak mahu wataknya sebagai Aryana dalam drama Cinta Bukan Kristal disamakan dengan karakter Husna dalam Jangan Benci Cintaku.

Kata Ayda, beberapa hari sebelum Cinta Bukan Kristal ditayangkan, dia ada membaca beberapa komen netizen yang mengaitkan Aryana dan Husna kerana kedua-duanya adalah orang ketiga dalam rumah tangga.

“Beberapa hari sebelum tayangan Cinta Bukan Kristal, saya ada terbaca beberapa komen yang memberikan beberapa gelaran kepada Aryana seperti Adik Husna dan Husna 2.0.

“Kalau boleh, saya tidak mahulah Aryana itu disamakan seperti Husna kerana dua watak itu mempunyai situasi yang berbeza hingga meletakkan mereka dalam situasi hubungan tiga segi,” katanya.

Ayda bagaimanapun enggan menceritakan lebih lanjut mengenai kisah Aryana kerana mahu peminat mengikuti cerita itu dan menilai sendiri karakter berkenaan.

Pernah berlakon sebagai orang ketiga dalam siri Isteri Separuh Masa, kali ini Ayda membawakan watak itu dari sisi berbeza dan tidak terlalu membabitkan babak bersentuhan.

“Sebelum ini saya jadi orang ketiga dalam drama Isteri Separuh Masa. Ketika itu, saya bawa karakter seperti perempuan gedik yang terkejar-kejar lelaki itu. Kali ini agak berbeza.

“Saya minta pada pengarah agar kurangkan sentuhan kerana tidak semua hubungan yang membabitkan orang ketiga itu memerlukan sentuhan yang keterlaluan,” kata Ayda.
Aryana bukan Husna 2.0 Aryana bukan Husna 2.0 Reviewed by Kakigosip on 06:05:00 Rating: 5
Powered by Blogger.