Follow us on Facebook
Powered by: Thecekodok.com

Kejutan Honda BRV buat Mama

PENYANYI Wani Kayrie, 18, menghadiahkan Honda BRV kepada ibunya, Rukiah Kalapukong sempena ulang tahun ke-40 pada 12 Ogos lalu.

Wani atau Syazwani Abdullah berkata, ia adalah kenderaan idaman ibunya dan kebetulan dia menerima limpahan rezeki sejak bergelar anak seni.


“Sebenarnya, saya dan ayah yang merancang kejutan hadiah kereta itu untuk mama. Kami berdua uruskan semuanya.

“Mama pun sudah lama inginkan kenderaan baru, jadi saya dan ayah berkongsi wang bersama untuk menunaikan impian mama itu.

“Ia hadiah istimewa untuk mama daripada kami sekeluarga. Apatah lagi, pengorbanan mama terlalu besar pada kami,” katanya.

Ditanya berapa lama menabung, Wani berkata, semuanya rezeki daripada hasil aktiviti nyanyiannya yang disertai sejak 2010.

“Apapun, ia bukan duit simpanan saya seorang, tetapi ayah juga ada membantu untuk kami melakukan kejutan istimewa ini bersama buat mama.

“Namun, yang pasti saya seronok dan bersyukur apabila kejutan itu berjaya membuatkan mama gembira. Itu yang kami sekeluarga inginkan,” katanya.

Mengulas juga pertikaian segelintir pihak mengenai kewangannya, penyanyi lagu ‘Jangan Jangan’ ini tidak menafikan perkara itu.

“Memang benar, ada juga pihak yang mempertikaikan sumber kewangan saya memandangkan usia baru mencecah 18 tahun.

“Bagaimanapun, saya tidak kisah mengenainya. Biarlah apa yang orang nak kata pun, saya tak ambil peduli langsung.

“Pada saya, mereka tidak tahu sejak bila saya sudah mula bekerja. Jadi, cukuplah jika segala kepayahan itu keluarga saja yang tahu,” katanya.

Dalam pada itu, Wani kini bersaing dalam program realiti, Big Stage yang menghimpunkan penyanyi 'Budak Baru Nak Up' (BBNU).
Kejutan Honda BRV buat Mama Kejutan Honda BRV buat Mama Reviewed by Kakigosip on 05:17:00 Rating: 5
Powered by Blogger.