Muahciked: Syukur masih ada tempat

Assalamualaikum. Betapa besarnya nikmat hidup yang dianugerahkan Ilahi kepada manusia. Justeru, amat penting sekali kita sentiasa mengucapkan rasa syukur dengan segala nikmat yang dikecapi.

Lagipun, syukur adalah kalimah yang tidak henti Adik lafazkan apabila menerima khabar gembira baik dalam kehidupan peribadi mahupun kerjaya seni.

Terbaru, Adik tercalon dalam tiga kategori Anugerah Planet Muzik 2018 (APM 2018) iaitu Lagu Terbaik Malaysia (Mata), Artis Paling Popular Malaysia APM dan Ikon Media Sosial.

Meskipun, kanvas seni memperlihatkan ramai bakat baru, Adik bersyukur masih ada tempat dalam bidang seni suara.

Jika dua tahun lalu Adik berjaya menggenggam tiga trofi itu manakala tahun lalu memenangi kategori Ikon Media Sosial, Adik masih menyimpan impian yang sama untuk memenangi kategori Lagu Terbaik Malaysia menerusi lagu Mata.

Bagi Adik, kemenangan ini bukan untuk diri sendiri tetapi Adik mahu menghargai jasa dan pengorbanan komposer serta penulis lirik yang bertungkus-lumus menyiapkan lagu Mata.

Namun begitu, Adik tidak meletakkan harapan tinggi kerana calon lain semuanya hebat belaka.


Adik sangat berterima kasih kepada kelab peminat Adik iaitu AJ Screamer kerana sentiasa berusaha dan sanggup bersengkang mata mengundi Adik.

Menang atau tidak, Adik masih sayangkan peminat dan akan terus menyayangi kalian. Moga hubungan AJ Screamer akan terus kekal utuh.

Sementara itu, Adik juga ingin kongsi drama terbaru Adik yang bakal menemui penonton pada 8 Ogos ini.

Adik harap kalian semua dapat memberikan sokongan dan menonton drama Cinta Bukan Kristal yang menghiasi slot Akasia, TV3.

Apa yang pasti, drama ini bakal menampilkan sisi berbeza lakonan saya. Sama-sama kita saksikan nanti. #APM2018 #CintaBukanKristal #Aryana
Muahciked: Syukur masih ada tempat Muahciked: Syukur masih ada tempat Reviewed by Kakigosip on 17:44:00 Rating: 5
Powered by Blogger.