Follow us on Facebook
Powered by: Thecekodok.com

'Saya tak kisah kena kecam'

PENYANYI baru Fara Hazel, 22, mengakui tidak berasa imejnya tercalar apabila tersingkir awal pada program realiti Big Stage sekali gus teruk dikecam segelintir netizen di laman sosial.

Kakak kepada penyanyi Aiman Tino itu berkata, dia tidak ambil peduli terhadap ditulis netizen kerana memahami pengaruh 'perang' media sosial masa kini.

“Biarlah apa orang nak cakap, saya okay saja. Tidak ada apa yang membuatkan saya kecewa, terkilan dan patah semangat.

“Apa yang berlaku pada persembahan itu, ia lebih menjurus pada masalah teknikal dan pakaian yang digayakan.

“Selain masalah teknikal, saya dapat pakaian untuk persembahan di saat akhir. Jadi, masalah pakaian memang salah satu punca.

“Daripada segi latihan, saya tiada masalah kerana giat berlatih. Namun, memang rezeki sampai di situ dan saya terima dengan positif,” katanya.

Menurut Fara, dia melihat situasi dilalui itu sebagai permulaan dalam memantapkan karier seninya kerana menyedari perjalanan harus diharungi masih jauh.

Mengulas juga dakwaan 'salah pilih lagu', Fara tidak menafikan kerana lagu Cinta Tersimpul Rapi nyanyian Anis Suraya itu memang sukar.

“Apapun, saya tak kisah kerana bukan mudah nak puaskan hati semua orang. Apa yang pasti, saya tetap ceria.

“Lagi pun, memang diakui lagu itu agak besar buat saya. Bukan mudah nak menyanyikan semula lagu Anis Suraya.

“Namun, itulah cabarannya dan saya sudah cuba sebaik mungkin. Tetapi, apakan daya tidak mampu menambat hati juri,” katanya.

Menyentuh dakwaan menyanyi sumbang, Fara berkata, dia terlalu gementar hingga tidak mampu mengawal vokalnya dengan baik.

Untuk rekod, Fara atau Nurfaraazira Yusri popular dengan single Setiaku Pasti yang sudah mencatat 16 juta tontonan muzik video lirik di YouTube.

Fara berkata, dia berterima kasih kepada penyokongnya dan mahu membuat lebih baik pada masa akan datang.

Hingga kini, Fara sudah menghasilkan tiga single iaitu Setiaku Pasti, Terasa Cinta (duet Aiman Tino) dan terbaru, Ku Pasrah.
'Saya tak kisah kena kecam' 'Saya tak kisah kena kecam' Reviewed by Kakigosip on 05:27:00 Rating: 5
Powered by Blogger.