Follow us on Facebook
Powered by: Thecekodok.com

Selepas dikritik, Neelofa dipuji pula

Kadang-kadang Diva kasihan juga dengan kritikan dan kecaman yang dilemparkan netizen kepada Neelofa. Bukan apa, ada yang Diva tengok agak keterlaluan lebih-lebih lagi tatkala dia melakukan catwalk sempena memperagakan fesyen jenama Max Mara di pentas Minggu Fesyen Kuala Lumpur (KLFW2018).

Bagi yang menegur pengacara jelita itu secara baik, Diva juga setuju kerana menyedari fesyen wanita itu ada kalanya tidak kena dengan dirinya sementelahan dia sudah bergelar hajah.

Bagaimanapun, Diva percaya, Neelofa ada sebab kenapa berpenampilan berturban dan sebagainya. Sebab apa, dia antara selebriti yang paling banyak menerima tawaran menjadi duta produk. Pada masa sama, Diva tahu Neelofa seorang artis yang bijak dan tahu segala baik dan buruk yang akan dihadapinya.

Cuma, selepas panas dengan lambakan gambar Neelofa berturban di Instagramnya, Diva jatuh cinta pula melihat penampilan Neelofa menerusi sekeping foto yang dikongsikannya di Instagram baru-baru ini.

Diva lihat sopan sahaja penampilan Neelofa menerusi tudung dan baju berwarna merah itu. Namun, apa yang lebih menarik perhatian Diva apabila Neelofa tetap kelihatan elegan menerusi penampilan sopan itu.

Nampaknya, bukan Diva sahaja yang menyukai penampilan Neelofa itu, tetapi ramai lagi termasuk Datin Seri Umie Aida. Pada masa sama, Diva perasan beberapa komen netizen yang kembali menyukainya selepas berpenampilan sebegitu.

Antara komen-komen yang dilayangkan adalah, ‘Macam ini baru sokong Neelofa balik. Kami tahu anda prihatin dengan kata-kata peminat’.

Selain itu, ramai yang menyukai Neelofa mengenakan tudung seperti itu berbanding turban.
Selepas dikritik, Neelofa dipuji pula Selepas dikritik, Neelofa dipuji pula Reviewed by Kakigosip on 06:04:00 Rating: 5
Powered by Blogger.