Alamak Salah! Clubhouse Belum Tersedia untuk Android, Sabarlah Ya


Pengguna Android nampaknya tidak sabar untuk mencuba Clubhouse. Sehingga mereka menganggap aplikasi Clubhouse di Play Store adalah media sosial berasaskan audio-sembang yang kini popular.


The Clubhouse di Play Store dibuat oleh Clubhouse Software Inc. Ini adalah aplikasi pengurusan projek kolaboratif yang menawarkan aliran kerja yang dipermudahkan dalam pengembangan aplikasi.


Sementara itu, Clubhouse yang digemari ramai netizen dibuat oleh Alpha Exploration Co. Aplikasi ini hanya tersedia di iOS dan iPadOS.


Eksplorasi Alpha kini sedang menyiapkan aplikasi untuk Android. Mereka mendakwa telah melantik pemaju untuk mengusahakannya.


Namun, tidak ada yang menyebutkan sasaran ketika aplikasi Clubhouse untuk Android tersedia. Memandangkan minat yang semakin meningkat, mungkin dalam beberapa bulan ke depan aplikasi akan tersedia di Play Store.


Kembali ke Clubhouse di Play Store, sayangnya, banyak pengguna Android secara keliru menganggap mereka memberikan ulasan buruk terhadap aplikasi tersebut. Mereka tidak teragak-agak untuk memberikan satu bintang dan menulis kekecewaan mereka kerana Clubhouse yang tidak dimuat turun seperti yang dikehendaki.


Nasib baik, banyak netizen yang cukup baik untuk memberikan lima bintang kepada aplikasi Clubhouse sehingga penarafannya tidak bertambah buruk. Mereka juga menulis maklumat bahawa itu bukan aplikasi media sosial sosial yang menjadi viral sambil meminta untuk tidak memberi penilaian buruk.


Ingin tahu mengenai Clubhouse?

Alamak Salah! Clubhouse Belum Tersedia untuk Android, Sabarlah Ya Alamak Salah! Clubhouse Belum Tersedia untuk Android, Sabarlah Ya Reviewed by thecekodok on 6:32:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.