Bersaing dengan Disney +, Lionsgate Play Pasang Harga Rendah


Tidak lama lagi, Lionsgate Play akan mula  bersaing dengan Netflix dan Disney + Hotstar, harga langganan rendah ditawarkan.

Mula 'menayangkan' Lionsgate Play di negara ini, ia ditandai dengan adanya aplikasinya di Play Store. Dan apabila anda mengakses laman web dan aplikasi rasmi, kadar langganan akan dipaparkan.


Jika dibandingkan dengan dua pesaing, kadar Lionsgate Play sememangnya jauh lebih murah. Disney + Hotstar


Sementara Netflix bergantung pada pakej yang diambil. Yang termurah adalah pakej mudah alih .


Koleksinya cukup besar dan pelbagai genre, kandungan asli juga ada. Tidak kurang menarik, pengguna diberi pilihan untuk memilih kualiti streaming video, dari rendah ke tinggi. Dan seperti Netflix dan Disney + Hotstar, kita boleh memuat turun kandungan untuk ditonton di luar talian.


Sebelumnya dilaporkan di laman The Hollywood Reporter, Starz memperluas jangkauan perkhidmatannya ke pasaran dunia yang sedang berkembang dengan melancarkan perkhidmatan streaming premium Lionsgate Play. Sedikit maklumat Starz adalah rangkaian televisyen kabel dan satelit AS yang dimiliki oleh Lions Gate Entertainment.


Demi kelancaran pengembangan di negara ini, Starz telah merekrut dua eksekutif yang biasa mengawasi Hooq sebelum akhirnya ditutup tahun lalu. Terdapat Guntur Siboro yang dilantik sebagai Pengurus Besar dan Gene Tamesis sebagai VP Pembangunan Perniagaan dan Perkongsian. Kedua-duanya akan melapor kepada Rohit Jain, MD pasaran baru muncul dan Asia Selatan Lionsgate.


Asia adalah salah satu ekonomi yang berkembang pesat dengan populasi yang sangat muda dan terhubung secara global, dan telah mengalami pertumbuhan ekonomi digital yang sangat besar berkat lonjakan internet berkelajuan tinggi.


Dengan latar belakang ini, kami melihat peluang besar untuk Starz melancarkan kandungan global premium untuk penonton Asia, terutama memandangkan kekurangan platform OTT premium di pasaran.


Lionsgate Play adalah kerjasama antara Lionsgate India dan Starz. Pada masa ini perkhidmatan ini hanya tersedia di India.


Seperti Netflix dan Disney +, Lionsgate Play menawarkan kepada pengguna koleksi kandungan Hollywood yang merangkumi blockbusters dan siri hit. Perkhidmatan ini juga mengembangkan dan menghasilkan kandungan asli.


Pasar Asia telah muncul sebagai pasar utama untuk semua studio global dan raksasa streaming, berkat ukuran populasinya, globalisasi yang berkembang, industri media yang berkembang pesat dan pertumbuhan luar biasa dalam industri filem tempatannya. Kami berharap dapat memperluas jejak Lionsgate di Tenggara Asia dan Kami yakin bahawa kandungan unik dan eksklusif kami akan menghasilkan sambutan yang luar biasa dari penonton asia.

Bersaing dengan Disney +, Lionsgate Play Pasang Harga Rendah Bersaing dengan Disney +, Lionsgate Play Pasang Harga Rendah Reviewed by thecekodok on 5:45:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.