Swipe Visa, Kad Debit untuk Aset Crypto

 


Peningkatan jumlah orang yang menggunakan aset crypto telah menyebabkan munculnya penyelesaian pembayaran langsung melalui aset ini. Salah satunya ialah Swipe Visa.

Swipe Visa adalah kad debit khas untuk membuat pembayaran menggunakan aset crypto. Oleh itu pengguna dapat melakukan pembelian menggunakan aset crypto di tempat yang menyokong pembayaran melalui Visa.


Perlu diingat, setakat ini aset crypto diakui sebagai komoditi yang dapat diperdagangkan di bursa niaga hadapan. Namun, di beberapa negara lain, aset crypto ini telah diakui sebagai mata wang dan alat pembayaran.


Terdapat empat tingkat kad debit Swipe Visa untuk dipilih, iaitu Saffron, Sky, Steel, dan Slate. Pemegang kad juga boleh menggunakan versi digital kad debit dengan mengakses NFC dan membuat pengeluaran ATM secara langsung melalui telefon bimbit.


Kad debit visa swipe membolehkan aset kripto dapat diakses oleh berjuta-juta pengguna di seluruh dunia dengan memperluas perkhidmatan kami termasuk ke rantau Asia. Kami akan terus berinovasi dalam bidang perbankan untuk aset kripto untuk memperluas jangkauan penggunaan semasa dan barisan produk masa depan,