Anoboy dan Samehadaku tidak sah, tonton anime di tempat ini sahaja


Menonton anime di Anoboy dan Samehadaku adalah pelanggaran Hak Cipta dan memudaratkan industri filem. Untuk itu, menonton anime di laman web dalam talian yang sah sahaja.

Terdapat banyak anime yang disukai oleh orang ramai, misalnya Attack on Titan, yang menceritakan kisah perjuangan manusia melawan kepupusan akibat serangan Titan atau manusia raksasa. Pada masa ini, anime Attack on Titan telah memasuki musim 4.


Tonton Sub Filem Anime Terkini:

1. Crunchyroll

Laman menonton anime pertama adalah Crunchyroll. Terdapat pelbagai senarai anime yang dapat ditonton, bahkan pengguna baru dapat menikmati akses percuma selama 14 hari.



2. Hulu

Terdapat pelbagai rancangan anime dalam kualiti HD yang terdapat di laman web Hulu. Sekiranya berminat, pengguna dapat melanggan dengan membayar US $ 5,99


3. Genflix

Bukan hanya pertunjukan Indonesia, Genflix juga menyediakan pertunjukan anime, seperti Detective Conan. Pengguna dapat menikmati anime dengan membayar per bulan.


4. Amazon Prime

Walaupun ia adalah syarikat Amerika, Amazon Prime menyediakan pertunjukan anime. Selain daripada pertunjukan anime, seperti One Piece dan Dragon Ball, syarikat ini juga menghasilkan anime mereka sendiri.


5. Netflix

Netflix menyediakan pelbagai anime yang tidak dapat dilewatkan, misalnya Demon Slayer dan Hunter x Hunter. Untuk berlangganan, pengguna dapat memilih paket dengan membayar per bulan.


6. Asian Crush

Pada masa ini, Asian Crush hanya dapat diakses di Amerika dan Kanada. Walaupun begitu, terdapat pelbagai anime yang dapat ditonton di laman web ini,


7. Anime-serien.com

Pautan terakhir untuk menonton anime ialah anime-serien.com. Walaupun menggunakan bahasa Jerman, laman web ini menawarkan banyak pilihan anime untuk ditonton secara sah, anda tahu. Semoga berjaya!


Anda, jangan menonton anime di Anoboy dan Samehadaku! 

Anoboy dan Samehadaku tidak sah, tonton anime di tempat ini sahaja Anoboy dan Samehadaku tidak sah, tonton anime di tempat ini sahaja Reviewed by thecekodok on 5:59:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.