Bersiap sedia! Nokia Mudah Alih Terkini Dilancarkan 8 April

 


HMD Global telah menjadualkan acara pelancaran pada 8 April 2021. Telefon apa yang akan dilancarkan Nokia kali ini, masih menjadi misteri.

Dikutip dari Beebom, HMD Global telah menyediakan microsite khas untuk acara pelancaran ini. Laman web ini memaparkan tarikh dan masa pelancaran dengan peringatan "Simpan Tarikh" dan hashtag #LoveTrustKepati gambar seorang lelaki yang melihat pokok pinus di tengah hutan.


Malangnya, mikrosit ini tidak memberikan kebocoran mengenai peranti yang akan dilepaskan. Namun, berbagai spekulasi beredar bahwa HMD Global akan memperkenalkan Nokia 7.3, Nokia 7.4, Nokia 6.3, dan Nokia 6.4.



Baru-baru ini, gosip sering didengar mengenai telefon bimbit yang membawa jenama Nokia. Kemungkinan HMD Global juga akan melancarkan siri G terbaru dengan memperkenalkan Nokia G10 bulan depan.


Paling tidak, ada spesifikasi yang bocor untuk Nokia 7.3 atau Nokia 7.4. Telefon ini dilaporkan akan menampilkan layar Full-HD + LCD Puredisplay 6,5 inci, penyediaan kamera reka bentuk bulat dengan sensor utama 48MP, dan kamera selfie 24MP. Pengguna juga akan menemui sensor kedalaman ultra lebar, makro, dan kebiasaan pada kamera belakang. Chipset Snapdragon 690 berkemampuan 5G dan bateri 4.000 mAh akan menggerakkan peranti ini.


Untuk Nokia 6.4, dilaporkan juga akan memiliki modul kamera bundar di bagian belakang, dan desain takuk waterdrop akan menampung kamera di depan. Di samping itu, akan terdapat cap jari yang dipasang di sisi.


Sekiranya spesifikasi yang dibocorkan sebelumnya kurang mengesankan, Nokia G10 mungkin lebih menarik. Ini akan menjadi telefon permainan pertama HMD Global. Spesifikasi termasuk layar 120Hz, chipset Snapdragon 775, dan kemungkinan menggunakan kamera 108MP yang mengagumkan.


Jadi, adakah anda semakin ingin tahu mengenai telefon bimbit terbaru Nokia? Tunggu kemas kini seterusnya!

Bersiap sedia! Nokia Mudah Alih Terkini Dilancarkan 8 April Bersiap sedia! Nokia Mudah Alih Terkini Dilancarkan 8 April Reviewed by thecekodok on 7:24:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.