Clubhouse Buat Program Sehingga Pencipta Kandungan Dapat Bersorak

 


Dalam pertemuan dengan pekerjanya, Ketua Pegawai Eksekutif Clubhouse Paul Davison mengumumkan program yang akan dibuat oleh Clubhouse untuk melibatkan pencipta kandungan.

Nama program ini adalah Clubhouse Creator First, yang akan membantu host dan pencipta Clubhouse untuk mengembangkan pendengar mereka, dapat berhubung dengan jenama untuk bekerjasama, dan yang paling penting dapat mengewangkan rancangan mereka.


Program pemecut pada awalnya akan menerima 20 pencipta, dan pendaftaran untuk pencipta kandungan akan dibuka mulai 31 Mac.


"Kami melancarkan program pemecut pencipta pertama, Clubhouse Creator First. Kami akan menyokong dan melengkapkan 20 pencipta dengan sumber yang diperlukan untuk merealisasikan idea dan kreativiti mereka," tulis Clubhouse di akaun Twitter mereka @joinClubhouse.


Clubhouse sendiri mempunyai ulang tahun pertama pada 17 Mac, dan perjalanan sejauh ini sungguh memuaskan. Selain menarik perhatian banyak pengguna media sosial, Clubhouse juga telah berjaya membuat platform media sosial lain untuk merancang untuk membuat perkhidmatan serupa, seperti Twitter Spaces, yang akan dilancarkan bulan depan, serta Instagram dan Bytedance yang berencana untuk buat perkhidmatan seperti Clubhouse.


Selain mengadakan program akselerator, Davison juga mengatakan bahwa mereka akan menyediakan sejumlah fitur baru yang sering diminta oleh pengguna. Seperti kemampuan untuk berkongsi pautan, dan juga penapis bahasa.


Clubhouse kemudian tidak akan meminta akses ke senarai kenalan di telefon bimbit pengguna. Oleh itu pengguna boleh segera mengundang orang lain dengan memasukkan nombor mereka secara langsung.


Daftar kenalan dari telefon bimbit pengguna yang telah dimuat naik ke Clubhouse juga boleh dipadamkan kemudian, dengan menghubungi Clubhouse. Terdapat juga fitur yang berfungsi untuk menghapus daftar kenalan.

Clubhouse Buat Program Sehingga Pencipta Kandungan Dapat Bersorak Clubhouse Buat Program Sehingga Pencipta Kandungan Dapat Bersorak Reviewed by thecekodok on 9:27:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.