Epson Melancarkan Pencetak dan Pengimbas untuk IKS , Apa Kelebihannya?

 


Epson memulakan tahun 2021 dengan melepaskan pencetak dari garis A3 EcoTank Monochrome dan pengimbas dari barisan WorkForce Scanner.

A3 EcoTank Monochrome dan garis WorkForce Scanner dirancang untuk keperluan perusahaan industri kecil dan  sederhana (IKS), atau syarikat yang memerlukan pengarkiban digital, seperti sektor kewangan, penjagaan kesihatan, korporat dan kerajaan.


Epson akan terus berkomitmen untuk terus memberikan layanan dengan menyediakan produk teknologi yang berkualiti, inovatif, dan canggih untuk pencinta produk Epson  terutama dalam keadaan pandemi saat ini,


Kemudian untuk produk pertama dari barisan A3 EcoTank mereka adalah M15140, yang dipanggil penyelesaian percetakan monokrom yang ringkas dan menjimatkan kos. Pencetak ini didakwa mampu menghasilkan cetakan berkualiti yang tahan lama.


Disokong dengan Teknologi PrecisionCore, M15140 dapat mencetak pada 25ipm hingga A3 +, mengimbas dan menyalin pada kelajuan tinggi, menjadikannya pencetak yang sempurna untuk pejabat runcit dan korporat.


Pengguna boleh mendapatkan kualiti cetakan hingga 4800dpi, dengan dakwat DURABrite ET M15140 yang berpatutan, dan menghasilkan hingga 7.500 halaman cetakan tahan tajam, jernih, tahan air dan noda - termasuk kod bar - untuk dokumen perniagaan hitam dan putih berkualiti tinggi.


Pencetak A3Monochrome, 3-in-1 ini menawarkan jumlah kos pemilikan yang cukup rendah tanpa menjejaskan kualiti cetakan, yang membolehkan perniagaan di ruang runcit dan korporat menikmati penyelenggaraan yang lebih sedikit dan kurang masa henti sehingga pengguna dapat menumpukan perhatian pada masalah penting lain.


Epson melengkapkan M15140 dengan teknologi Bebas Panas yang dikatakan dapat mempermudah proses pencetakan, dan tidak memerlukan pemanasan awal seperti pencetak laser tradisional.


Teknologi ini didakwa mesra alam kerana boleh menggunakan kepala cetak Bebas Panas yang dapat memberi tinta terus ke kertas. Menurut Epson, tidak ada haba yang dihasilkan dalam proses itu, yang seterusnya menjimatkan elektrik dan kos alat ganti.


Pencetak monokrom multifungsi baru ini mempunyai kapasiti kertas yang tinggi sehingga 550 halaman, mengurangkan waktu henti untuk mengisi semula kertas dan dengan itu meningkatkan kecekapan proses pencetakan.


Pengimbasan dan penyuntingan juga dipermudah dengan Epson ScanSmart, yang menukar dokumen yang diimbas menjadi pelbagai format untuk kegunaan yang berbeza.


Bukan hanya pencetak Epson EcoTank M15140 dari Epson, Epson juga melancarkan lima model baru ke barisan produk WorkForce: DS-530II, DS-570WII, DS-730N, DS-770II dan ES-580W.

Epson Melancarkan Pencetak dan Pengimbas untuk IKS , Apa Kelebihannya? Epson Melancarkan Pencetak dan Pengimbas untuk IKS , Apa Kelebihannya? Reviewed by thecekodok on 4:58:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.