Epson Melancarkan Pengimbas Workforce Monochrome A3 EcoTank dan Generasi Terkini

 


Epson baru sahaja melancarkan produk terbarunya untuk pasaran . Kali ini, syarikat Jepun memperkenalkan barisan pencetak EcoTank Monochrome A3 dan barisan produk pengimbas terbaru dari barisan Workforce.


Kedua-dua produk Epson baru ini ada di sini untuk menyokong keperluan perniagaan kecil dan sederhana yang memerlukan pengimbasan bervolume tinggi dan berkualiti tinggi.


Di samping itu, rangkaian produk ini juga dipersembahkan untuk perniagaan atau syarikat yang mulai beralih ke pengarkiban digital, seperti sektor kewangan, penjagaan kesihatan, korporat dan kerajaan.


Kami berharap produk ini akan menjadi penyelesaian terbaik bagi pelanggan untuk aktif dan produktif semasa bekerja dan belajar dari rumah," kata Epson.


Untuk barisan EcoTank Monochrome A3, syarikat mempersembahkan model EcoTank M15140 . Produk ini adalah pencetak monokrom A3 EcoTank pertama Epson.


Pencetak ini disokong oleh teknologi PrecisionCore dan mampu mencetak pada ukuran 25ipm hingga A3 plus. Pencetak ini juga dapat berfungsi untuk mengimbas dan menyalin pada kelajuan tinggi.


"Pencetak ini menawarkan jumlah kos pemilikan yang cukup rendah tanpa menjejaskan kualiti cetakan, yang membolehkan perniagaan di ruang niaga dan korporat menikmati penyelenggaraan dan waktu henti yang lebih sedikit," kata Epson.


EcoTank M15140 Monochrome juga dilengkapi dengan teknologi bebas haba Epson. Untuk makluman, pencetak ini dapat memperoleh kualiti cetakan hingga 4800 dpi dengan menggunakan dakwat DURABrite ET M15140.


Mengenai siri pengimbas yang akan hadir , Epson akan memperkenalkan lima model baru, iaitu DS-530II, DS-570WII, DS-730N, DS-770II dan ES-580W.


Lima pengimbas ini dirancang untuk menyokong keperluan pengimbasan dengan jumlah yang tinggi. Oleh itu, produk ini dikembangkan untuk mendukung keperluan perusahaan kecil hingga sederhana di beberapa sektor, seperti kewangan, penjagaan kesihatan, korporat dan kerajaan.


"Setiap pengimbas generasi baru yang kami hasilkan berfokus pada peningkatan pengurusan dokumen untuk perniagaan, terutama di perusahaan yang menggunakan banyak dokumen," kata Syahrizal.


Lima pengimbas dokumen Epson baru ini juga dilengkapi dengan pelbagai ciri. Bermula dari mengesan kotoran kaca untuk memberi amaran kepada pengguna apabila kotoran dikesan pada kaca pengimbas hingga perlindungan kertas yang secara automatik akan berhenti mengimbas apabila keadaan kertas tidak normal.

Awal tahun ini, Epson baru-baru ini memperkenalkan pencetak tekstil digital yang bertujuan untuk meningkatkan produktiviti perusahaan mikro, kecil dan sederhana .


Siri terbaru yang dilancarkan adalah Epson SureColor F10030, yang didakwa sebagai pencetak Dye Sublimation pertama dengan lebar 76 inci dan kawasan cetakan hingga 1.8 meter.


Epson  mengatakan bahawa cetakan dari pencetak ke kain (sablon) dengan pencetak dapat diselesaikan dalam masa tidak kurang dari 5 saat.


"Selain memiliki kadar pengeringan yang tinggi untuk pencetakan skrin pencetak, generasi terbaru ini juga dapat meningkatkan produktivitas tinggi," kata Epson.


Dia menambahkan, hasil cetak yang berkualiti dan waktu henti yang minimum menjadikan pencetak ini pilihan yang tepat untuk digunakan dalam industri tekstil di peringkat UMKM ke kilang.

Epson Melancarkan Pengimbas Workforce Monochrome A3 EcoTank dan Generasi Terkini Epson Melancarkan Pengimbas Workforce Monochrome A3 EcoTank dan Generasi Terkini Reviewed by thecekodok on 2:36:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.