Galaxy A52 dan A72 didakwa seronok untuk bermain permainan.

 


Galaxy A52 dan A72 membawa sejumlah kemas kini dari pendahulunya. Telefon ini malah dikatakan hebat untuk bermain permainan.

Terdapat beberapa aspek yang menjadikan kedua-dua telefon baru ini boleh dipercayai untuk bermain permainan. Kualiti skrin pertama.


Kedua-dua Galaxy A52 dan A72 membawa Super AMOLED yang menawarkan kualiti warna terbaik. Tetapi tidak hanya itu, Samsung memberikan sokongan kadar penyegaran 90Hz dan peningkatan kadar tindak balas skrin.



"Kedua-dua A52 dan A72 memiliki tingkat pengambilan sampel 180Hz. Kami 50% lebih baik daripada pendahulunya. Di samping itu, SGS (Société Générale de Surveillance) diperakui kerana layarnya lancar," kata Samsung.


Selain dari skrin, prestasi juga dipertimbangkan. Samsung memanfaatkan dua telefon yang dikuasakan oleh chipset Snapdragon 720G, yang mampu memberikan prestasi yang lancar ketika bermain permainan.


Selain itu, gergasi teknologi Korea Selatan ini menggunakan kecerdasan buatan (AI) melalui fitur Advanced Game Booster. Kewujudan ciri ini dapat memberikan pengalaman permainan yang lancar.


AI akan mempelajari permainan yang sering kita mainkan dan akan mengoptimumkan kelancaran kecepatan bingkai,


Advanced Game Booster juga dapat membantu pemain dan peranti fokus ketika bermain. Ciri ini mengoptimumkan chipset untuk menjalankan aplikasi permainan. Pada masa yang sama hentikan aplikasi yang tidak digunakan berjalan di latar belakang.


Selain itu ia dapat mematikan pemberitahuan. Supaya pengguna tidak terganggu dengan pemberitahuan masuk dari aplikasi pemesejan atau media sosial yang dapat mengganggu kegembiraan bermain permainan.


Untuk memaksimumkan pengalaman permainan, Samsung memberikan sokongan Dolby Atmos untuk permainan di speaker stereo Galaxy A52 dan A72. Kehadiran ciri ini memberikan suara surround ketika bermain permainan.


Akhirnya, kapasiti bateri kedua-dua telefon ini dibuat besar. Galaxy A52 dilengkapi dengan bateri 4.500 mAh, sementara bateri Galaxy A72 adalah 5.000 mAh


Kami menyelesaikannya dengan pengisian pantas 25W. Jadi waktu henti yang rendah, cukup pasangkan, tunggu 2 jam 15 minit, diisi penuh.


Kerana kemampuan di atas, Galaxy A52 dan A72 adalah telefon bimbit rasmi untuk Mobile Legends: Bang Bang Professional League (MPL)

Galaxy A52 dan A72 didakwa seronok untuk bermain permainan. Galaxy A52 dan A72 didakwa seronok untuk bermain permainan. Reviewed by thecekodok on 1:50:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.