Ini adalah NoobMaster69, Pemain Fortnite Yang Mengganggu Thor


 Identiti NoobMaster69, pemain Fortnite yang mengecewakan Thor di Avengers: End Game, akhirnya terbongkar. Dia adalah Aaron, bekas pekerja di Apple Store.

Xbox baru saja mengeluarkan video promosi mengenai perkhidmatan permainan premium mereka, Xbox Game Pass. Dalam membuat iklan, Xbox bekerjasama dengan Marvel Studios. Menariknya, video ini mendedahkan nama panggilan pemain permainan NoobMaster69 yang dikenali sebagai Aaron, seorang pekerja Xbox.


Iklan berdurasi satu minit itu menunjukkan seorang anggota Avengers, The Falcon, sedang berbual dengan pekerja Xbox mengenai menyelamatkan dunia.



Adalah diketahui bahawa nama pekerja itu adalah Aaron, dan ini bukan pertama kalinya dia muncul dengan wira MCU. Sekiranya anda telah menonton Captain America: The Winter Soldier pada tahun 2014, dia telah muncul sebagai pekerja Apple Store yang melayani Captain America dan Black Widow.


Kemudian pada tahun 2019 dalam filem Avengers: End Game, menampilkan adegan di mana Hulk dan Rocket Raccoon ingin bertemu Thor di tempat persembunyiannya. Mereka datang untuk meminta pertolongan Thor dalam menyelamatkan dunia.


Semasa mereka bercakap, Korg yang bermain Fortnite memberitahu Thor bahawa pemain dengan nama panggilan NoobMaster69 telah kembali. Thor kesal dan mengambil alat dengar yang dipakai Korg, lalu mengancam Noobmaster69 untuk meninggalkan permainan.


"Noobmaster, ini lagi Thor. Kamu kenal Dewa Kilat. Sekiranya kamu tidak keluar dari permainan ini, aku akan terbang ke rumahmu, ke tempat kamu bersembunyi dan menghancurkanmu," kata Thor dalam filem Avengers: Permainan Akhir.


Inti dari video promosi yang telah dikeluarkan adalah memberikan maklumat mengenai perkhidmatan permainan premium Xbox Game Pass Ultimate yang mempunyai banyak permainan menarik untuk dimainkan. Kemudian di akhir video menunjukkan maklumat yang berkaitan dengan filem baru Marvel Studios, The Falcon dan The Winter Soldier, yang dapat ditonton di Disney + pada 19 Mac 2021.


Pada akhir iklan, Aaron mengakui bahawa namanya sebagai pemain permainan adalah Noobmaster69. Akaun ini dibuat oleh sepupunya. Falcon yang diberitahu tentang ini hanya melirik dengan penuh makna dalam diam. Ooo ... awak yang ...

Ini adalah NoobMaster69, Pemain Fortnite Yang Mengganggu Thor Ini adalah NoobMaster69, Pemain Fortnite Yang Mengganggu Thor Reviewed by thecekodok on 2:57:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.