Mampu Mengeluarkan dari Skrin Gadget selama 24 Jam? Syarikat ini bersedia membayar USD 2,400

 


Sebuah syarikat yang menguji perkhidmatan dan produk rumah, Review.org, menimbulkan cabaran bagi siapa saja yang dapat menjauhkan diri dari skrin gadget selama 24 jam.


Tidak bersemangat, syarikat akan membayar yuran USD 2,400  untuk orang yang dapat menyelesaikan tantangan ini.


"Sekiranya anda mempunyai keinginan untuk meninggalkan peranti anda selama sehari tetapi masih perlu dibayar, ini adalah kesempatan yang tepat untuk anda," tulis syarikat itu, seperti dikutip oleh WCVB, Selasa (23/3/2021).


Sebagai pertimbangan, syarikat itu mengemukakan beberapa soalan bagi mereka yang berminat.


"Adakah anda selalu mahu memenangi pertandingan seperti American Ninja Warrior, tetapi anda terlalu sibuk untuk mengalahkan Mario Kart dan Mortal Kombat?" kata Ulasan.org meminta calon pemohon.


Memperhatikan media sosial juga merupakan salah satu kriteria yang dikehendaki syarikat.


"Adakah anda tahu terlalu banyak pertanyaan media sosial mengenai kenalan lama anda?" kata syarikat itu bertanya lagi.


Menurut syarikat itu, calon yang ideal adalah seseorang yang "meminati teknologi" dan menghadapi cabaran.


Walaupun kelihatan mudah untuk melakukan detox media sosial untuk satu hari, cabarannya bukan hanya itu. Mereka yang terpilih tidak hanya menghentikan aktiviti mereka di media sosial, tetapi juga televisyen, konsol atau peranti permainan lain, komputer, jam tangan pintar, dan peranti rumah pintar seperti pembesar suara pintar.


Ulasan.org juga menyarankan alat ganti untuk bertahan dari cabaran ini, yang merangkumi mesin taip untuk mengganti komputer, menulis kertas untuk menggantikan teks, dan cat dan berus untuk mengganti foto.

Mampu Mengeluarkan dari Skrin Gadget selama 24 Jam? Syarikat ini bersedia membayar USD 2,400 Mampu Mengeluarkan dari Skrin Gadget selama 24 Jam? Syarikat ini bersedia membayar USD 2,400 Reviewed by thecekodok on 6:08:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.