Pencipta Siri Virtual-On Juro Watari Berhenti Sega


 Pencipta siri Virtual-On Cyber ​​Troopers, Juro Watari, mengumumkan bahawa dia akan bersara dari syarikat Sega Corporation.


Pengunduran dirinya secara rasmi diselesaikan pada 28 Februari 2021 semalam yang diumumkannya melalui tweet di Twitter.


Seperti yang terkenal, Juro Watari adalah pengarah dan penerbit yang telah mengusahakan permainan ini sejak tahun 1990-an.


Dalam pernyataan rasminya, Watari mengatakan bahawa melalui pengumuman yang dibuatnya, dia berterima kasih kepada mereka yang telah menyokongnya dalam karya sebelumnya.


Namun, dia belum menjelaskan rancangan masa depannya setelah pemergiannya dari Sega Corporation.


“Dengan bimbingan dan dorongan, saya berharap dapat mencari tempat kerja baru dan projek menarik yang dapat saya dedikasikan untuk minat saya. Saya malah berharap dapat bekerjasama dengan anda di garis masa [Twitter] saya jika saya berpeluang, "tulisnya seperti dilapor Siliconera, Isnin (1/3/2021).


Dengan keputusan yang bermakna mengenai projek Virtual-On, dia mengatakan bahawa dia tidak lagi mengusahakannya. Watari menegaskan tidak ada masalah antara dia dan syarikat itu.


"Saya kebetulan menganggur, tetapi saya masih berhasrat untuk tweet milquetoast perkara seperti dulu. Saya mungkin memerlukan sedikit masa untuk mengatur semula diri saya secara mental, "tulis Watari.


Untuk makluman, Watari baru-baru ini mengusahakan Dennou Senki Virtual-On x Toaru Majutsu no Index: Toaru Majutsu no Virtual-On pada tahun 2018.


Judul ini dirilis di PlayStation 4 dan PlayStation Vita, tetapi hanya dilancarkan di Jepun, Hong Kong, Taiwan, dan Korea Selatan.

Pencipta Siri Virtual-On Juro Watari Berhenti Sega Pencipta Siri Virtual-On Juro Watari Berhenti Sega Reviewed by thecekodok on 5:22:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.