Pevita Pearce Menjadi Duta Jenama PUBG Mobile

 


Setelah berkolaborasi dengan sejumlah artis seperti Rich Brian dan Blackpink, kini PUBG Mobile telah menjadikan Pevita Pearce sebagai duta jenama.

Salah satu perkara pertama yang dilakukan Pevita sebagai duta jenama PUBG Mobile adalah menjemput peminat PUBG mobile untuk menyertai festival muzik meraikan ulang tahun ke-3 PUBG Mobile, yang disiarkan melalui video di akaun Instagram Pevita.


Pada masa akan datang, PUBG Mobile juga akan melancarkan sejumlah kandungan baru yang berkaitan dengan pengambilan artis cantik ini untuk menjadi duta jenama mereka. Satu bentuk termasuk melepaskan pakaian tetap, paket suara, untuk kolaborasi antara permainan mudah alih dan filem.



Pevita juga akan menghadiri pelbagai aktiviti PUBG Mobile pada masa akan datang. Termasuk filem pendek yang akan dilancarkan dalam masa terdekat.


Sebagai tambahan, sebagai sebahagian daripada kemas kini versi 1.3 yang mempunyai tema festival muzik. PUBG Mobile juga telah menyiapkan arena alun-alun muzik elektronik di peta Erangel, Spawn Island, dan Cheer Park.


Arena ini dilengkapi dengan pentas DJ, mesin muzik arked, dan pelancar tekno yang dapat dinikmati oleh pemain PUBG Mobile. Kemudian pada ulang tahun ke-3 PUBG Mobile, sejumlah bintang tamu akan dipersembahkan, seperti DJ antarabangsa R3hab, Lost Frequency, dan Alesso.


Menayangkan secara langsung pada 21 Mac, pemain juga dapat menantikan lagu-lagu baru yang akan mereka rilis dalam permainan. Sepanjang acara itu, versi remix khas PUBG Mobile Originals dapat didengar di atas pentas, dan lebih banyak muzik DJ akan dimainkan secara rawak mulai 15 Mac, sebagai perayaan ulang tahun khas.


PUBG Mobile menjadikan Pevita Pearce sebagai duta jenama, PUBG Mobile menjadikan Pevita Pearce sebagai duta jenama. Foto: Dok. PUBG Mudah Alih

Selain itu, ada pemain muzik di lobi pemain yang memungkinkan mereka mendengarkan berbagai lagu dengan mendapatkan album dan dapat ditetapkan sebagai latar musik / BGM. Album boleh diperoleh dari mata yang terkumpul setelah menyelesaikan misi harian atau permainan mini.


Terdapat juga aktiviti seperti Global Dance Contest # PUBGMB3AT. Dalam tempoh 13-24 Mac 2021, peserta dengan tarian terbaik akan dipilih dan diabadikan ke dalam PUBG Mobile sebagai emoticon, dan berpeluang memenangkan Smarpthone OnePlus, Album Foto Hari Lahir Bergerak PUBG, dan kulit tetap dalam permainan.

Pevita Pearce Menjadi Duta Jenama PUBG Mobile Pevita Pearce Menjadi Duta Jenama PUBG Mobile Reviewed by thecekodok on 2:32:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.