Power Automate Desktop Kini Percuma untuk Pengguna Windows 10

 


Microsoft telah mengumumkan bahawa Power Automate Desktop akan tersedia untuk pengguna Windows 10 secara percuma.


Pelbagai ciri yang ditawarkan juga diramalkan akan memudahkan pengguna melakukan kerja berulang.


Seperti yang diketahui umum, Power Automate Desktop membolehkan penggunanya mengoptimumkan aliran kerja mereka dengan mengautomasikan tugas manual berulang dan memakan masa di Windows 10.


Dipetik dari Pengguna MSPower, Khamis (4/3/2021), pengguna yang ingin mencuba program ini boleh memuat turun terus dari laman web rasmi Microsoft.


ciri-ciri


Pertama, pengguna dapat menggunakan perakam desktop dan web untuk membangun aliran sambil mengedit tindakan yang dirakam secara real time di seluruh web atau desktop.


Kemudian, pengguna secara logik dapat mengatur aliran dengan pereka visual, sambil menggunakan perakam desktop dan web untuk menangkap logik teras automasi pengguna.


Kemudian, pengguna juga dapat membuat aliran lebih cepat menggunakan berbagai tindakan prabuilt yang menghubungkan ke banyak sistem yang berbeza termasuk SAP, laman web, bahkan terminal dan kerangka utama lama.


Selain itu, manfaatkan pengendalian pengecualian untuk membolehkan aliran kerja kompleks yang memerlukan pengesahan melalui tindakan dan skrip.


Selain itu, pengguna dapat meninjau log terpusat yang disimpan secara automatik yang merangkumi maklumat terperinci untuk setiap pelaksanaan yang dilaksanakan, ditambah tangkapan skrin ralat untuk menyelesaikan masalah.

Power Automate Desktop Kini Percuma untuk Pengguna Windows 10 Power Automate Desktop Kini Percuma untuk Pengguna Windows 10 Reviewed by thecekodok on 8:20:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.