Realme GT akhirnya didedahkan secara rasmi kepada umum

 


Realme akhirnya mengungkapkan kehadiran kapal induk telefon pintar terbarunya, Realme GT, di MWC Shanghai 2021. Syarikat itu mengatakan bahawa siri Realme GT akan menjadi barisan unggulan terbaik yang membawa strategi 'Dual Platform Dual-Flagship'.


Untuk makluman, 'Dual Platfom Dual Flagship' adalah strategi baru dari Realme untuk menyajikan rangkaian produk pertengahan hingga mewah yang komprehensif.


Dengan strategi ini, Realme akan menggunakan dua platform yang berbeza untuk peranti pertengahan hingga tinggi. Jadi, ada peranti yang menggunakan chipset seri Snapdragon 8 dari Qualcomm dan peranti yang menggunakan chipset Dimensity dari MediaTek.


Kemudian, setiap model akan menumpukan pada keupayaan yang berbeza, satu pada prestasi dan yang lain pada kamera.


"Strategi ini juga akan menjadi awal perjalanan baru untuk Realme," kata perusahaan dalam pernyataan rasmi yang diterima pada hari Ahad (28/2/2021).


Kembali ke Realme GT, telefon pintar ini menggunakan chipset Snapdragon 888. Untuk menyokong prestasinya, Realme menggunakan sistem penyejukan VC Stainless Steel.


Menurut syarikat itu, sistem penyejukan baru akan meningkatkan prestasi pelesapan haba telefon pintar melalui bahan keluli tahan karat dan mengoptimumkan struktur pelesapan haba.


Telefon pintar ini dilengkapi dengan reka bentuk kulit vegan dwi-nada yang menggunakan dua jenis bahan dengan dua warna yang berbeza. Rancangannya, Realme GT akan diperkenalkan secara rasmi pada 4 Mac 2021.


Realme GT akhirnya didedahkan secara rasmi kepada umum Realme GT akhirnya didedahkan secara rasmi kepada umum Reviewed by thecekodok on 5:07:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.