Selain Mi 11, Xiaomi Juga Melancarkan 3 Peranti Pintar untuk Pembersihan

 


Bersama dengan pelancaran Mi 11, Xiaomi juga membawa sejumlah produk ekosistem terbarunya. Kali ini, syarikat China mengeluarkan produk AIoT yang mementingkan kebersihan.


Kami sangat bersemangat untuk menyampaikan kepada anda penyelesaian AIoT terbaru dari lini produk pembersihan. Lebih-lebih lagi, dalam pandemi ini, kebersihan sangat diperlukan


Tiga produk yang dimaksudkan adalah Mi Robot Vacuum-Mop Essential, Mi Vacuum Cleaner Light, dan Mi Vacuum Cleaner Mini.


Seperti namanya, Mi Robot Vacuum-Mop Essential adalah peranti yang dapat menyapu dan membersihkan lantai secara automatik. Pengguna dapat menyesuaikan pergerakan mereka melalui aplikasi pada telefon pintar.


Sementara itu Mi Vacuum Cleaner Light adalah alat untuk membersihkan ruangan yang memiliki kemampuan yang kuat dan disokong oleh berat yang ringan. Xiaomi mendakwa peranti ini beratnya kurang dari tiga botol air.


Kemudian untuk Mi Vacuum Cleaner Mini, peranti ini adalah versi Mi Vacuum Cleaner Light yang lebih kecil. Peranti ini dipanggil sesuai untuk membersihkan lipatan di sofa atau tempat duduk kereta.Peranti ini dapat ditemukan di Mi.com, Shopee, dan Mi Store yang Sah.


Mi Vacuum Cleaner Light juga tersedia mulai 23 Maret 2021 dan dijual dengan harga Rp 1.399.000. Akhirnya, Mi Vacuum Cleaner Mini dijual dengan harga Rp 629.000, dan dapat diperoleh di Mi.com atau Mi Store yang sah mulai 23 Maret 2021.


Sebaliknya, Xiaomi telah melancarkan Mi 11 sebagai telefon pintar terbarunya untuk pasaran. Memandangkan Xiaomi Mi 11 adalah telefon pintar utama, spesifikasi yang dibawanya adalah kelas pertama.


Selain sokongan untuk chipset Snapdragon 888, Mi 11 juga memiliki layar AMOLED 6,81 inci dengan resolusi WQHD Plus. Telefon pintar ini juga dilengkapi dengan dua pembesar suara yang disokong oleh SOUND oleh kemampuan Harman / Kardon.


Walaupun dilengkapi dengan spesifikasi yang memenuhi syarat,  Xiaomi masih menjual Mi 11 dengan harga yang diklaim kompetitif.


Terlepas dari kemampuan yang dimilikinya, itu adalah tugas Xiaomi untuk membuatnya dapat diakses oleh semua orang.


Xiaomi menjual telefon pintar ini yang dilengkapi dengan RAM 8GB dan ROM 256GB 


Telefon pintar ini akan tersedia untuk pra-pesanan mulai 23 Mac 2021Pra-pesanan boleh dibuat di Shopee, Mi.com, dan Mi Authorized Stores.


Ke depan Mi 11 juga akan hadir di saluran penjualan luar talian


Walaupun begitu,  Mi Fans yang ingin Mi 11 memesan segera, kerana ada kemungkinan permintaan akan cukup besar dan stoknya terhad.


 Xiaomi telah mendapat sambutan positif dari pasar . Sebenarnya, Xiaomi hanya melancarkan siri perdana di negara ini pada tahun 2020.


Untuk tahun pertama, Xiaomi memperkenalkan garis Mi Note 10, Mi 10 dan Mi 10T. "Hasilnya, tanpa disangka-sangka, ternyata sangat baik. Sebenarnya, ada beberapa yang melebihi jangkaan kami.


Oleh itu, Kehadiran Xiaomi di segmen unggulan. Malah, dia mengatakan bahawa Xiaomi akan membawa lebih banyak produk utamanya tahun ini.


"Bukan hanya untuk Mi Fans sekarang, tetapi juga Mi Fans yang berpotensi. Kerana, kami percaya bahawa banyak orang juga ingin mendapatkan produk dengan teknologi terkini," jelasnya.

Selain Mi 11, Xiaomi Juga Melancarkan 3 Peranti Pintar untuk Pembersihan Selain Mi 11, Xiaomi Juga Melancarkan 3 Peranti Pintar untuk Pembersihan Reviewed by thecekodok on 4:03:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.