Syarikat ini mencari landskap gaya Minecraft dengan harga £ 50 juta sejam

 


Syarikat perniagaan landskap UK WhatShed mencari landskap maya untuk mengembangkan landskap maya seperti permainan Minecraft.


Tidak bersemangat, syarikat itu berjanji untuk membayar £ 50  per jam.


Dikutip dari CNN, Isnin (15/3/2021), pemohon harus memiliki minat dalam bidang berkebun dan Minecraft, dan memiliki kreativiti.


Sebagai bonus tambahan, kerja dapat dilakukan dari jarak jauh, jadi pemohon tidak perlu tinggal di UK untuk memenuhi syarat.


"Perunding yang berjaya akan dibayar sehingga £ 50 untuk perkhidmatan mereka ketika diupah, tetapi akan dapat menetapkan harga mereka sendiri dan bekerja dengan fleksibel," kata iklan itu.


Selain dari senarai pekerjaan, WhatShed juga mencari pelanggan yang berminat untuk memiliki landskap maya yang bekerja di taman maya mereka.


Konsultasi akan memakan masa sekitar satu jam dan pelanggan dapat menghubungi landscaper yang sama sekali lagi, sekiranya mereka ingin mengubah reka bentuk atau susun atur.


Iklan tidak menentukan kapan calon akan dipilih atau berapa lama ia akan berlangsung. Namun, syarikat tersebut menyatakan bahawa mereka tidak akan menjawab setiap permohonan yang masuk. Ini bermaksud hanya pemohon yang memenuhi kriteria yang akan diberi respons.

Syarikat ini mencari landskap gaya Minecraft dengan harga £ 50 juta sejam Syarikat ini mencari landskap gaya Minecraft dengan harga  £ 50 juta sejam Reviewed by thecekodok on 4:46:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.