Tinder Mengedarkan Ujian COVID-19 Percuma Untuk Menjadikan Janji Temu Selamat

 


Aplikasi temu janji dalam talian Tinder dilaporkan akan memberikan 500 pengguna sepasang ujian COVID-19 secara percuma, yang mana satu untuk pengguna dan satu untuk pasangan yang ditemui dari Match Tinder.

Syarikat itu mengatakan bahawa ia adalah cara untuk membantu orang merasa lebih selesa dalam perjumpaan di dunia nyata dengan rakan kongsi yang mereka temui di Tinder.


Ujian COVID-19 ini dilakukan dari sebuah syarikat ujian perubatan dari Amerika Syarikat, Everly Well. Ujian akan dilakukan secara bebas dengan sapuan pada hidung mereka di rumah dan kemudian sampel akan dihantar ke makmal untuk diuji. Kemudian hasilnya akan dimuat naik dalam talian dalam satu hingga dua hari.


"Kami sangat gembira dapat bekerjasama dengan Everlywell untuk memudahkan anggota kami pergi dan bertemu perlawanan mereka dengan selamat," kata Nicole Parlapiano, naib presiden pemasaran Tinder untuk Amerika Utara.


Walau bagaimanapun, ujian COVID-19 ini tidak menjamin bahawa temu janji benar-benar selamat. Kerana ada kemungkinan bahawa setelah ujian dilakukan pengguna benar-benar akan menangkap virus tersebut sebelum hasilnya keluar.


Tinder juga memberikan peringatan pada antarmuka yang mengatakan, "Hasil ujian negatif tidak berarti Anda tidak memiliki atau tidak dapat mengirimkan COVID-19."


Menurut Tinder, kerana semakin banyak orang mengatakan pada profil mereka bahawa mereka mahu berkencan. Terdapat cara untuk membuat tarikh orang yang lebih selamat, seperti bertemu di luar, memakai topeng, atau mengelakkan orang lain sebelum dan selepas bertemu tarikh anda.


Semasa pandemi, Tinder juga telah memperkenalkan ciri baru untuk menolong mereka berkencan dengan selamat. Salah satu fokus utama adalah untuk memudahkan temu janji maya yang sememangnya merupakan kaedah paling selamat untuk bertemu orang tanpa risiko menyebarkan atau dijangkiti virus COVID-19.

Tinder Mengedarkan Ujian COVID-19 Percuma Untuk Menjadikan Janji Temu Selamat Tinder Mengedarkan Ujian COVID-19 Percuma Untuk Menjadikan Janji Temu Selamat Reviewed by thecekodok on 2:55:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.