Trio Xiaomi Vacuum Cleaner Dikeluarkan dengan Mi 11


 Selain melepaskan Mi 11, Xiaomi juga merilis tiga peranti AIoT mereka, yaitu penyedot debu. Tidak bersemangat, ada tiga pembersih vakum yang mereka lepaskan, yaitu Mi Robot Vacuum-Mop Essential, Mi Vacuum Cleaner Light, dan Mi Vacuum Cleaner Mini.

Dari tiga pembersih vakum, yang paling menarik ialah Mi Robot Vacuum-Mop Essential, 'robot' yang dapat mengosongkan dan mengepel lantai secara automatik.

Mi Robot Vacuum-Mop Essential dapat membersihkan lantai di kawasan seluas 90 meter persegi. Pengendalian dapat dilakukan melalui telefon bimbit, tepat melalui aplikasi Mi Home, di mana pengguna dapat melihat ruangan yang dipetakan oleh pembersih vakum ini.

Dalam mod pembersih vakum, kuasa sedutan mencapai 2200 Pa, yang diklaim sebagai yang paling kuat di kelasnya. Terdapat juga mod untuk menyesuaikan kekuatan daya sedutan, iaitu Silent, Standard, yang terpantas adalah Turbo.

Dengan ketebalan hanya 8.2 cm, Mi Robot Vacuum-Mop Essential didakwa dapat dengan mudah dipasang di bawah perabot yang ada di rumah.


Yang kedua adalah Mi Vacuum Cleaner Light, yang dikatakan memiliki kekuatan 50 watt udara dengan putaran motor maksimum 100 ribu rpm. Pembersih vakum ini mempunyai daya sedutan yang kuat tetapi dengan suara yang tidak terlalu bising.


Terakhir adalah Mi Vacuum Cleaner Mini, yang mempunyai ukuran langsing. Mungkin hanya ukuran payung lipat, dan beratnya hanya 0.5 kg. Daya sedutan mencapai 13,000 pa, dengan putaran maksimum 88 ribu rpm. Pengisian bateri dapat dilakukan melalui port USB-C di bahagian bawah peranti.

Trio Xiaomi Vacuum Cleaner Dikeluarkan dengan Mi 11 Trio Xiaomi Vacuum Cleaner Dikeluarkan dengan Mi 11 Reviewed by thecekodok on 7:18:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.