Untuk Semua Konsol, Ini adalah Jadual pelancaran Subnautica: Below Zero


 Ia telah disahkan melalui treler di saluran Youtube rasmi Bandai Namco Entertainment Europe dan Subnautica, sekuel Subnautica yang dirilis pada awal tahun 2018, The Subnautica: Below Zero akan dilancarkan pada 14 Mei 2021.

Pembangun dan Penerbit, Unknown Worlds, mengungkapkan bahawa sekuel permainan The Subnautica: Below Zero dapat diakses pada bulan Mei di semua konsol, termasuk Playstation 5 dan Xbox Series X, serta PC melalui Steam dan The Epic Games Store.


Sekiranya anda terbiasa bermain Subnautica sebelumnya, maka cubalah mengharapkan lebih banyak penjelajahan di bawah laut dalam sekuel ini. Tidak banyak perbezaan yang ada, lokasi Subnautica: Di bawah Zero sama dengan planet di Subnautica, dengan sedikit perubahan tekanan suhu, cerita baru, teknologi baru dan tindakan pusat penyelidikan asing.


"Subnautica: Di bawah Zero berkembang dan berkembang berdasarkan input komuniti di Akses Awal dan kami sangat gembira akhirnya dapat melancarkan sekuel lengkap untuk Subnautica," kata Ted Gill, Presiden Unknown Worlds.


Setelah dua tahun menerapkan input pemain dan menambahkan fitur dan kandungan baru, kami sangat gembira untuk menyambut pemain kembali ke kedalaman Planet 4546B untuk menemui pengalaman baru di PC dan konsol.


Subnautica: Below Zero adalah permainan pengembaraan bawah laut yang diatur di dunia laut asing. Mengisahkan seorang saintis yang ditempatkan di wilayah kutub di planet 4546B, yang ditugaskan untuk mengkaji artifak makhluk asing.


Sepanjang permainan, pemain akan diberi sokongan oleh stesen angkasa Vesper yang berada di atas yang boleh mengorbit yang kemudian dapat menghantar beberapa bekalan, arahan dan menerima sampel yang dilancarkan oleh pemain dari permukaan.


Dalam permainan akan ada bencana yang akan menimpa stesen penyelidikan, memaksa pemain bertahan dengan membangun habitat, mencari sumber, memburu makanan dan membuat beberapa peralatan membuat.


Nantikan kegembiraan untuk bertualang di bawah laut dan bertemu dengan pelbagai spesies yang mungkin anda ketahui pada 14 Mei 2021 di semua konsol termasuk PS5, Xbox Series dan PC melalui Steam dan The Epic Games Store.

Untuk Semua Konsol, Ini adalah Jadual pelancaran Subnautica: Below Zero Untuk Semua Konsol, Ini adalah Jadual pelancaran Subnautica: Below Zero Reviewed by thecekodok on 6:03:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.