AOV x BLEACH: Ichigo Kurosaki dan rakan-rakan akan Berjuang di Athanor

 


Garena AOV secara mengejutkan mengumumkan kolaborasi baru dengan siri Manga BLEACH. AOV x BLEACH dikhabarkan akan memeriahkan acara Moba Day 5v5 yang akan diadakan pada Mei 2021.

Berdasarkan catatan terbarunya, AOV x BLEACH akan menampilkan 3 watak utama dalam Manga, seperti Ichigo Kurosaki, Byakuya Kuchiki, dan Toshiro Hitsugaya. Sehingga kini, tidak ada maklumat yang lebih terperinci mengenai pahlawan mana yang mendapatkan Skin Limited dari kerjasama ini.


BLEACH sendiri adalah siri Manga yang sangat popular di seluruh dunia. Manga menceritakan kisah hidup seorang remaja bernama Ichigo Kurosaki yang dapat melihat arwah.


Suatu hari, dia bertemu seorang Shinigami dan berusaha menolongnya. Namun, dia harus mengorbankan hidupnya sebagai budak sekolah menengah biasa untuk menjadi Shinigami dan menolong roh-roh di Bumi dari makhluk jahat.


BLEACH Manga itu sendiri telah berakhir sejak tahun 2016. Dan berita terkini adalah bahawa Arc dari Manga akan disiarkan lagi sebagai Siri TV Anime dalam masa terdekat.


Jangan lupa meraikan kerjasama khas AOV x BLEACH dalam acara 5v5 Moba Day pada Mei 2021, Challengers! Untuk maklumat lebih lanjut mengenai kolaborasi ini, anda boleh melihat Laman Media Sosial dan Laman Fan Garena AOV .

AOV x BLEACH: Ichigo Kurosaki dan rakan-rakan akan Berjuang di Athanor AOV x BLEACH: Ichigo Kurosaki dan rakan-rakan akan Berjuang di Athanor Reviewed by thecekodok on 4:50:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.