Getty Images dari Facebook Hak Cipta Percuma Boleh Digunakan


 Tidak pasti bagaimana untuk mendapatkan katalog foto bebas hak cipta yang indah? Facebook kini menyediakan gambar stok dari Getty Images  dan boleh menggunakannya secara percuma hanya dengan meminta bantuan Facebook. Wow, bagaimana anda melakukannya?

Ini adalah salah satu langkah yang diambil oleh Facebook untuk melihat tantangan yang dihadapi selama wabak itu.


Halangan  ketika membuat konten membingungkan untuk mencari foto untuk membuat konten yang baik, kemudian mereka akan dikenakan hak cipta. Nah, pelaburan adalah salah satu panduan , iaitu perpustakaan gambar, di Getty Images ada berbagai pilihan visual dengan tema Ramadan yang boleh digunakan.


Ini adalah hasil kerjasama antara Getty Images dan Facebook. Dengan cara itu, anda dapat memanfaatkan visual percuma untuk menyokong bahan produk mereka sehingga menghasilkan kandungan yang baik dan penjualan yang baik.


Ia dapat digunakan di mana saja, percuma,merujuk pada penggunaan bahan menggunakan foto dari Getty Images yang disediakan oleh Facebook.


Facebook mengatakan ia akan menjelaskan perincian penyerahan foto. Yang jelas, anda hanya perlu menghantar e-mel dengan penjelasan mengenai gambar yang diperlukan. Facebook akan mengakses Getty Images dan memberikan gambar yang indah. Foto akan dihantar melalui e-mel.


Sesiapa yang merasakan dia memiliki perniagaan atau memerlukan bantuan Facebook dalam membuat bahan yang dapat menyokong perniagaannya dibenarkan Facebook untuk meminta gambar bergambar percuma dari Getty Images.

Getty Images dari Facebook Hak Cipta Percuma Boleh Digunakan Getty Images dari Facebook Hak Cipta Percuma Boleh Digunakan Reviewed by thecekodok on 6:06:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.