Samsung dan Xiaomi terburu-buru, Kenapa Vivo Santai ?

 


Pada saat Samsung dan Xiaomi begitu terburu-buru dalam mengeluarkan telefon bimbit baru mereka (HP) pada suku pertama 2021, Vivo sebenarnya santai  dan  baru April ini vendor telefon bimbit, yang kini berada di posisi pertama, mengeluarkan peranti barunya.

Kami juga cuba bertanya kepada Vivo mengapa mereka santai, berbeza dengan vendor lain yang telah mengeluarkan 3 telefon bimbit dan lebih-lebih lagi pada suku pertama tahun ini.


Vivo mengatakan bahawa setiap telefon pintar yang dilepaskannya, persiapannya harus teliti. Begitu juga dengan penerimaan pasaran dan sumber mereka.


Vivo lebih suka melihat apa sumber kami. Sumber-sumber ini bukan hanya produk, bagaimana pasaran kami, bagaimana cara dalaman kami. Semuanya mesti dianalisis terlebih dahulu. Kita tidak perlu bekerja, kita tidak perlu terburu-buru, hanya bersantai.


Siri Vivo V memberikan sumbangan besar untuk telefon pintar kami menjadi nombor satu


Walaupun pada tahun 2021 hanya satu telefon yang dilahirkan, Vivo optimis bahawa dia dapat mempertahankan kedudukannya. Dengan menggunakan sikap serupa pada tahun 2020, mereka terus mengikuti tingkah laku pengguna sehingga perangkat yang disajikan sesuai dengan keperluannya.


Itulah sebabnya mereka memilih Siri Vivo X60 untuk menjadi telefon bimbit pertama mereka tahun ini.


Berdasarkan penyelidikan kami, dalam keadaan pandemi orang suka melakukan hobi mereka. Keberadaan jarak sosial membuat orang menjaga jarak, mismoment ini perlu ditangkap, yang bermaksud ia memerlukan reka bentuk kamera yang baik sebab itulah kami membawakan siri Vivo X60

Samsung dan Xiaomi terburu-buru, Kenapa Vivo Santai ? Samsung dan Xiaomi terburu-buru, Kenapa Vivo Santai ? Reviewed by thecekodok on 4:25:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.