Tragis, Influencer Mati Muda kerana Bunuh Diri




 Seorang influencer muda, Lee MacMillan, terbunuh oleh sebuah kereta api. Media melaporkan bahawa dia membunuh diri kerana tertekan.

MacMillan, yang cukup aktif di Instagram, berasal dari Kanada dan baru berusia 27 tahun. Dia menjadi terkenal di media sosial setelah melakukan petualangan aksi di seluruh dunia dengan Max Bidstrup dan anjing mereka memandu van.


Mereka telah menghabiskan dua tahun untuk menjelajah 16 negara. Malangnya, mereka berdua memutuskan hubungan mereka pada Januari tahun lalu dan mengejutkan peminat mereka.


Tiba-tiba akaun @lifewithlee dengan lebih daripada 60 ribu pengikut melaporkan bahawa MacMillan telah mati. Dia telah lama memerangi kemurungan walaupun dalam jawatan terakhir dia kelihatan gembira.


"Setelah menjalani kehidupan yang luar biasa dan berjuang melawan kemurungan dengan berani, kami sangat kecewa untuk berkongsi bahawa Lee membunuh diri. Dia adalah cahaya paling terang dan disukai oleh banyak orang," baca pengumuman di Instagram influencer.


"Jika kita dapat melakukan satu perkara sekarang, ini menyebar bahawa kesihatan mental sama seperti kesihatan fizikal dan penyakit ini dapat menyerang siapa pun. Tidak baik untuk tidak baik, meminta pertolongan, dan sangat penting untuk meminta pertolongan," kapsyen ditambah.


Jordan Chiu sebagai kekasihnya sekarang menyatakan bahawa Millan telah menerima semua pertolongan dari profesional, keluarga dan rakan-rakan. Chiu juga ingin mengingatkannya lebih banyak mengenai bahaya kemurungan yang tidak boleh diabaikan.


"Mari sebarkan kesedaran mengenai masalah ini, untuk Lee dan semua orang yang mendengarkan. Pegang orang yang dikasihi dengan erat. Beritahu mereka bahawa anda mencintai mereka. Kerana hidup boleh berubah dengan serta-merta," katanya.

Tragis, Influencer Mati Muda kerana Bunuh Diri Tragis, Influencer Mati Muda kerana Bunuh Diri Reviewed by thecekodok on 2:13:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.