5 Sebab untuk jatuh cinta dengan Putera Tampan Bill Gates


 Bill Gates dan Melinda Gates mempunyai tiga anak dari perkahwinan mereka. Salah satunya adalah budak lelaki bernama Rory John Gates.

Tidak seperti saudaranya (Jennifer Katherine Gates) dan adik lelaki (Phoebe Adele Gates), Rory cenderung misteri dan tidak menyukainya ketika kehidupan peribadinya terdedah. Berikut adalah fakta mengenai Rory Gates melancarkan Line Fame seperti yang dilihat, Isnin (31/5/2021).


1. Biografi Ringkas Rory Gates

Rory John Gates adalah lelaki yang dilahirkan di Seattle, 23 Mei 1999. Dia adalah anak kedua daripada tiga anak dan merupakan lulusan Duke University.



Dia mempunyai kekayaan sekitar USD 20 juta dari hasil kekayaan ayahnya. Dia juga bebas, ditunjukkan oleh pilihannya untuk tinggal di rumahnya sendiri, iaitu Medina Washington. Dia sangat gembira dengan kereta mewah seperti Lamborghini hingga Ferrari.


2. Belum ada kekasih

Sama ada kerana dia tidak mahu mengungkapkan kehidupan cintanya atau dia masih bujang, tidak pernah ada foto kedekatan Rory dengan wanita mana pun. Dia dilaporkan menikmati masa mudanya dan memutuskan untuk tidak menjalin hubungan yang serius.


3. Seorang dermawan

Sama seperti ibu bapanya yang aktif berkongsi dengan yayasan yang mereka ada, Rory juga sangat senang untuk menolong orang lain. Sebenarnya, dia memberikan sepertiga dari pendapatannya untuk sumbangan.


4. Baik dalam banyak bahasa

Rory bertutur dalam bahasa Ireland, Sepanyol dan Jerman. Ini adalah salah satu kebolehannya yang menjadikan Rory disukai oleh banyak orang. Bukan hanya berbilang bahasa, secara genetik, Rory juga berketurunan Ireland, Scotland, Jerman dan Inggeris.


5. Ternyata menyokong kesetaraan gender

Rory secara terbuka menyokong hak yang sama untuk wanita. Dia tidak pernah malu untuk membincangkan kesetaraan gender. Nilai tambah lelaki.

5 Sebab untuk jatuh cinta dengan Putera Tampan Bill Gates 5 Sebab untuk jatuh cinta dengan Putera Tampan Bill Gates Reviewed by thecekodok on 8:28:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.