Find X3 Pro 5G Dalam permintaan yang semakin meningkat, OPPO Menjadi Jenama Telefon bimbit Terbesar ke-4 di Dunia

 


Pengeluaran telefon pintar OPPO ke luar negara pada suku pertama 2021 meningkat kepada 25.5 tahun ke tahun. Dengan rekod ini, OPPO menguasai 10% bahagian pasaran global dan menduduki tempat keempat di dunia.

Kenaikan penjualan tertinggi dari tahun ke tahun berlaku di Sepanyol (825%), Itali (225%), Australia (450%), Selandia Baru (603%), Singapura (931%), dan Thailand (265%) ). Pencapaian ini disokong dengan penjualan OPPO Find X3 Pro 5G unggulan yang baru dilancarkan.


Terdapat banyak sebab mengapa dunia bertindak balas dengan penuh semangat dengan kehadiran OPPO Find X3 Pro. Menurutnya, OPPO selalu berada di barisan depan teknologi dan inovasi telefon pintar, termasuk OPPO Find X3 Pro, teknologi dan inovasi tampak sempurna.


"OPPO Find X3 Pro dibuat dengan konsep manusia-centric, yang bermaksud bahawa semua bahagian OPPO Find X3 Pro diilhamkan oleh pelbagai aktiviti pengguna dan dikembangkan dengan teknologi dan inovasi yang telah membawanya ke tahap yang tidak pernah dibayangkan sebelumnya. Dari sisi persembahan, paparan dan hiburan X3 Pro memberikan pengalaman baru yang luar biasa, "katanya dalam satu kenyataan bertulis, Jumat (28/5/2021).






Selain kelebihan futuristik dan kualiti premium yang disukai pengguna, OPPO Find X3 Pro juga memenangi hati para hakim dan memenangi anugerah Red Dot dalam kategori reka bentuk produk terbaik. OPPO juga mempunyai jumlah peminat yang semakin meningkat di segmen premium di dunia berkat kehadiran teknologi terbaik di kelasnya.


Rahsia Kejayaan Global OPPO Find X3 Pro 5G


Telefon Pintar Terbaik


Peranti ini dilengkapi dengan paparan Billion Color QHD + dan paparan 6,7 inci yang besar untuk menampilkan warna lebih terang yang belum pernah dilihat pada skrin telefon pintar lain. Terdapat juga Sistem Pengurusan Warna 10-bit Jalan Penuh dan Paparan Warna Sejati Benar dan dua kamera Warna Billion yang menjadikannya Reka Bentuk Zaman Angkasa futuristik yang kelihatan anggun dan mewah.


Dengan sokongan Qualcomm dan Pengecasan Kilat VOOC, peranti ini diketengahkan sepenuhnya untuk menetapkan standard baru dalam industri telefon pintar. Chipset Qualcomm Snapdragon 888 5G Platform Mudah Alih juga menyokong 5G multi-SIM global yang membolehkan pengguna berkeliaran di peringkat antarabangsa, menguruskan nombor peribadi dan kerja menggunakan telefon pintar yang sama, atau mengoptimumkan yuran langganan bulanan.


Selain itu, telefon pintar ini juga dilengkapi dengan teknologi Wi-Fi 6 dan audio bluetooth untuk menghasilkan pengalaman telefon pintar yang hebat untuk pengguna. Pelbagai ciri ini menjadikan telefon pintar ini layak dimiliki oleh masyarakat dunia.


Jadi Glocal, Produk Global dengan Sentuhan Setempat


Pada pelancaran OPPO Find X3 Pro 5G, OPPO melancarkan dua kempen yang bekerjasama dengan komposer muzik Hollywood yang terkenal, iaitu Hans Zimmer dan National Geographic. Kerjasama ini menarik perhatian pengguna telefon pintar baru dan menjadikannya lebih popular di seluruh dunia.


Untuk meningkatkan kesesuaian dan status premium tempatan, OPPO juga bekerjasama dengan jenama tempatan kelas atas di negara-negara tertentu. Sebagai contoh, dengan Mercedes-Benz Fashion Week Madrid untuk menyokong siaran rasmi acara ini di Sepanyol dan memahami kepada penonton mengenai perkara yang berlaku di atas pentas dan di luar pentas catwalk.


Sokongan Rakan Industri


OPPO Find X3 Pro 5G boleh didapati melalui pengendali rangkaian mudah alih terkenal di seluruh Eropah dan Asia Pasifik. Hasilnya, peranti ini mendapat sokongan dari segi pemasaran dalam talian / luar talian, pengenalan produk di berbagai saluran, serta memberikan harga yang berpatutan untuk pengguna yang meningkatkan penjualan mereka.


Menurutnya, OPPO juga telah meningkatkan teknologi dan perkhidmatannya melalui kerjasama dengan industri rangkaian internet. Sebagai contoh, OPPO sedang mengembangkan rangkaian 5G pertama di dunia dengan Google, Qualcomm dan pemain industri lain. Dengan membina hubungan dengan syarikat bertaraf dunia, OPPO diakui sebagai penyedia teknologi yang komited untuk memperbaiki kehidupan orang di seluruh dunia.


OPPO juga mempunyai misi untuk memperbaiki kehidupan penggunanya dengan mendorong setiap reka bentuk dan strategi produk, serta etos yang berpusatkan pada manusia, ini adalah salah satu sebab mengapa OPPO semakin popular.


Setelah meletakkan dirinya sebagai jenama telefon pintar terbaik, OPPO bertujuan untuk memenangi segmen premium melalui perkongsian terkemuka dengan syarikat di seluruh dunia. Di samping itu, OPPO juga menetapkan tanda aras baru dari segi inovasi.


Secara keseluruhan, OPPO Find X3 Pro 5G adalah telefon pintar yang dapat memberikan kebahagiaan dan kesenangan kepada setiap pengalaman hidup manusia. Ini adalah sesuatu yang harus anda tunggu dan bersemangat

Find X3 Pro 5G Dalam permintaan yang semakin meningkat, OPPO Menjadi Jenama Telefon bimbit Terbesar ke-4 di Dunia Find X3 Pro 5G Dalam permintaan yang semakin meningkat, OPPO Menjadi Jenama Telefon bimbit Terbesar ke-4 di Dunia Reviewed by thecekodok on 4:30:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.