Kingston Melancarkan Prestasi Lebih Cepat 3X NVMe PCIe NV1 SSD

 


Kingston Technology mengumumkan kehadiran SSD NVMe PCIe NV1 di Pasaran. Menawarkan tiga kali ganda prestasi SSD berasaskan SATA.

SSD NV1 ini didakwa sesuai untuk pengguna NVMe baru dengan komputer riba dan komputer kecil. Ia dilengkapi dengan kelajuan membaca 2,100 Mbps dan menulis 1,700 Mbps, sehingga dapat menghasilkan prestasi 3x SSD berasaskan SATA.



NV1 mempunyai penggunaan kuasa yang lebih rendah, mengeluarkan lebih sedikit haba, dan mempunyai masa pemuatan yang lebih cepat. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk pengguna yang memerlukan akses data yang cepat tetapi mempunyai sistem dengan ruang yang terhad.


NV1 tersedia dalam kapasiti 500GB, 1TB, dan 2TB untuk memenuhi pelbagai keperluan penyimpanan pengguna.


"NV1 dirancang untuk memberikan kepantasan dan kebolehpercayaan, baik untuk pengguna yang memerlukan peningkatan ke sistem atau merancang untuk membangun baru," kata Kingston.


Kingston memberikan jaminan 3 tahun dengan sokongan teknikal percuma. Oh ya, setiap pembelian SSD NV1 disertai dengan peluang untuk memenangi iPhone 12 Pro.

Kingston Melancarkan Prestasi Lebih Cepat 3X NVMe PCIe NV1 SSD Kingston Melancarkan Prestasi Lebih Cepat 3X NVMe PCIe NV1 SSD Reviewed by thecekodok on 10:43:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.