Perceraian Bill Gates Menjadi ejekan di Twitter

 


Berita mengenai perceraian pengasas Microsofot Bill Gates dan isterinya Melinda Gates nampaknya telah mengejutkan banyak orang di seluruh dunia. Mereka semua turut serta dalam memberi komen.

Berita mengenai perceraian itu pasti mengejutkan. Mereka telah berkahwin selama 27 tahun, adalah keluarga jutawan dan mempunyai yayasan amal dengan kehadiran yang besar di dunia.


Pendek kata, mereka seperti pasangan yang sempurna dari Amerika. Pengumuman mengenai perceraian itu segera dibincangkan oleh orang-orang di Twitter di seluruh dunia.



Bill Gates segera menjadi topik tren dengan 244 ribu tweet, seperti yang dilihat oleh kami, Selasa (4/5/2021). Nampaknya lebih banyak ejekan Bill Gates daripada bersimpati dengannya.


Ada beberapa orang yang mengatakan, netizen juga harus menghormati privasi Bill Gates. Ada juga yang berpendapat, dengan bercerai, Bill Gates sebenarnya dapat lebih fokus pada asasnya.






Tetapi selebihnya, mereka mengejek Bill Gates kerana perceraiannya. Menurut banyak netizen, Bill Gates telah mengawal kehidupan orang. Dari pandemi Corona hingga daging sintetik.


Perlu diketahui, Bill Gates dan Melinda Gates menikah di Pulau Lanai, Hawaii pada 1 Januari 1994. Kedua-duanya mempunyai tiga orang anak, iaitu Jennifer Katharine, Rory John, dan Phoebe Adele.


Baik Bill Gates maupun Melinda tidak menyatakan perincian punca perceraian mereka. Tetapi dalam catatan Twitter mereka, mereka mendedahkan sedikit alasan.


"Kami terus berkongsi kepercayaan dalam misi itu dan akan terus bekerja bersama sebagai landasan, tetapi kami tidak lagi percaya bahawa kami dapat tumbuh bersama sebagai pasangan pada fasa seterusnya kehidupan kami," kata keduanya.

Perceraian Bill Gates Menjadi ejekan di Twitter Perceraian Bill Gates Menjadi ejekan di Twitter Reviewed by thecekodok on 3:43:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.