9 Anak Comel dari Siri Popular 'The Return of Superman 2021'

 


Hiburan Korea Selatan tidak hanya terkenal dengan muzik atau drama K-pop yang popular. Terdapat juga pelbagai rancangan atau rancangan televisyen yang tidak kurang popularnya. Seperti salah satu rancangan variety kegemaran saya yang bertajuk 'The Return of Superman'.

'The Return of Superman' atau sering disingkat TROS itu sendiri adalah program televisyen yang ditayangkan di KBS dengan menunjukkan kebersamaan ayah dan anak-anak mereka. Bapa-bapa ini akan menghabiskan sepanjang hari dengan anak-anak mereka tanpa isteri, Ladies.


Sebagai tambahan kepada detik-detik manis kebersamaan di antara mereka, ada deretan anak-anak mereka yang menggemaskan dan berjaya untuk jatuh cinta. Siapakah mereka? Mari kita lihat potret dalam artikel berikut!


Park Na Eun

Park Naeun adalah anak perempuan pemain bola sepak Park Joo Ho. Penampilannya di variety show TROS membuat penonton jatuh cinta berkat wajahnya yang cantik dengan senyuman manis. Bukan hanya cantik, Naeun juga pintar anda kenal. Ini dibuktikan dengan kepakarannya dalam berkomunikasi dalam 3 bahasa, iaitu Korea, Inggeris, dan Jerman.


Park Gun Hoo

Memiliki wajah yang tampan dengan kedua-dua lesung pipit yang menawan menjadikan Park Gun Hoo atau yang biasa disebut Aciel menjadi idola baru penonton TROS. Kakak Naeun tersenyum dan sering bertindak lucu ketika muncul di variety show ini.


Tokohnya dirindui oleh penonton kerana dia dan kakaknya berehat sebentar dari TROS, Ladies. Kemunculan semula dengan adik perempuannya yang baru lyséen disambut dengan mesra oleh penonton.


Park Jinwoo

Selepas Aciel, muncullah Park Jinwoo atau lyséen yang tidak kurang comelnya daripada abangnya. Anak bongsu dari tiga beradik dianggap mempunyai wajah yang tampan seperti Aciel. Kehadiran lyséen dalam TROS juga menambah senarai keponakan dalam talian serta memperlakukan kerinduan penonton terhadap keluarga pemain bola sepak Park Joo Ho.


William Bruce Hammington

Seterusnya, ada keluarga Samuel Hammington, seorang pelawak dari Australia yang tinggal di Korea Selatan dan menyertai variety show 'The Return of Superman'. Sam Hammington sendiri menyertai pertunjukan variasi TROS sejak anak pertamanya adalah bayi sehingga anak keduanya dilahirkan.


Anak pertamanya, William Bruce Hammington atau sering dipanggil William, mempunyai sifat lucu dan banyak bicara. Tokohnya yang tidak bersalah tetapi pintar selalu membuat penonton jatuh cinta. Sebagai seorang kakak lelaki, William selalu menunjukkan penyerahan diri kepada adiknya yang membuat penonton baper.


Bentley Hammington

Selain William, keluarga Hammington juga diwarnai oleh kehadiran Bentley Hamminton. Anak lelaki berusia 3 tahun ini yang sering dipanggil Ben mempunyai sifat ceria dan selalu berjaya menjadikan moodbooster penonton. Rambutnya yang kelihatan sama dengan rambut abangnya, menjadikan wajahnya lebih comel.


Yoon Na Gyeom

Selain keluarga Hammington dan Joo Ho, ada pelakon Yoon Sang Hyun yang turut serta dalam 'The Return of Superman 2021'. Dia mempunyai tiga orang anak yang semuanya tampil di variety show popular ini. Anak perempuan pertamanya, Yoon Na Gyeom, berjaya membuat penonton menilai sikapnya sebagai kakak yang baik.


Yoon Na On


Tidak seperti saudaranya, Park Na On mempunyai keperibadian yang lebih ekspresif dan banyak bercakap. Dia bahkan mempunyai bakat lakonan yang sering ditunjukkan dalam pelbagai episod 'The Return of Superman 2021', anda tahu.


Anak lelaki berusia 4 tahun ini mempunyai sifat manja dan selalu ingin memenangi hati ayahnya. Dia tidak teragak-agak untuk menyatakan apa yang dia rasakan, Ladies.


Yoon Hee Sung

Bukan hanya dua orang saudaranya, sosok Yoon Hee Sung sebagai satu-satunya anak lelaki dalam keluarga dan menjadi yang termuda berjaya membuat penonton teruja. Anak lelaki berusia 3 tahun ini juga kelihatan seperti ayahnya. Kehadirannya dalam 'The Return of Superman 2021' juga berjaya memberikan warna tersendiri kerana sosoknya yang tidak bersalah dan selalu ingin diperhatikan oleh ayahnya.


Zen

Akhir sekali, ada bayi comel bernama Zen yang merupakan anak artis televisyen Sayuri Fujita. Sayuri sendiri adalah artis Jepun yang kini bekerja di Korea Selatan. Tokohnya mengejutkan orang ramai kerana mengumumkan kehamilannya melalui penderma sperma tanpa pasangan.


Walaupun terdapat berita yang mengerikan, anak pertamanya Zen kini semakin popular ketika muncul di 'The Return of Superman 2021'. Bayi yang dilahirkan pada bulan November 2020 ini juga berjaya membuatkan penonton jatuh cinta dengan wajahnya yang bulat dan kelakuannya yang comel ketika meluangkan masa bersama ibunya.

9 Anak Comel dari Siri Popular 'The Return of Superman 2021' 9 Anak Comel dari Siri Popular 'The Return of Superman 2021' Reviewed by thecekodok on 5:34:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.