Apple Ingin Memudahkan Pengguna Android 'Murtad' ke iOS

 


Seperti yang diketahui di dunia telefon pintar, pada masa ini hanya ada iOS dan Android. Dan tentu saja salah satu pihak akan menyukainya jika pengguna platform yang bersaing beralih dan beralih kepada mereka.

Dalam usaha untuk mencuba dan menarik lebih banyak pengguna Android, Apple mengumumkan peningkatan yang akan mereka lakukan ke aplikasi Pindah ke iOS mereka untuk beralih ke iPhone.


Aplikasi ini sebenarnya sudah ada sejak tahun 2015 di mana ia berfungsi seperti alat untuk membantu pengguna Android beralih ke iPhone.



Tetapi dengan iOS 15, Apple akan meningkatkan aplikasi Pindah ke iOS agar lebih baik digunakan dan dapat melakukan lebih banyak perkara.


Sebagai contoh pengguna kini dapat memindahkan barang seperti keseluruhan album foto, fail, folder dan bahkan tetapan Kebolehaksesan sehingga mereka tidak perlu mengatur semuanya lagi.


Namun, harus diingat bahawa ini nampaknya hanya tersedia untuk peranti Apple yang menjalankan iOS 15. Ini bermaksud pengguna harus menunggu iOS 15 dilepaskan.


Oleh itu, jika anda ingin menjadikan proses pemindahan dari Android ke iOS lebih lancar dan lebih kaya dengan ciri, pengguna harus menunggu iOS 15 dilancarkan terlebih dahulu.

Apple Ingin Memudahkan Pengguna Android 'Murtad' ke iOS Apple Ingin Memudahkan Pengguna Android 'Murtad' ke iOS Reviewed by thecekodok on 2:30:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.