Elizabeth Olsen Mengatakan Tidak Akan Musim Kedua Untuk WandaVision


 Peminat WandaVision nampaknya kecewa mendengar berita ini. Pelakon Wanda Maximoff, Elizabeth Olsen, secara tidak langsung mendedahkan bahawa tidak akan ada musim kedua untuk VandaVision.

Elizabeth Olsen menyinggung perkara ini dalam perbualan mengenai Variety Actors on Actors dengan pelakon The Flight Attendant, Kaley Cuoco.


Ketika Kaley bertanya apakah dia akan bekerja pada musim kedua WandaVision, Elizabeth segera menjawab, "Tidak." Kaley bertanya lagi untuk memastikan "Sudah selesai?" Elizabeth menjawab, "Ya, ini adalah siri terhad."


Kemudian pelakon yang mempunyai nama panggilan Lizzy itu melanjutkan, "Maksud saya, dengan Marvel anda tidak boleh mengatakan tidak. Orang mati, [kemudian] orang [kembali hidup]," katanya sambil ketawa.


Elizabeth juga menyatakan bahawa sekarang dia suka berlakon untuk rancangan televisyen. Pelakon berusia 32 tahun itu berkata, "Perkara yang saya pelajari dari Maaf untuk Kehilangan Anda dan WandaVision adalah saya suka bermain di televisyen."


"Saya rasa saya ketinggalan, penggambaran selama empat-lima minggu dan terasa sangat hebat, dan seperti berkhemah sebentar," sambungnya, "Tetapi saya rasa pengalaman enam bulan bekerja keras dengan orang yang sama [pada acara], meletihkan [dan] rasanya sangat enak.


Sejak awal WandaVision dihasilkan sebagai miniseri. Namun, sejak tayangan perdana Januari lalu, WandaVision telah menerima banyak ulasan positif, baik dari pengkritik dan dari peminat Marvel. Oleh itu, jangan terkejut jika banyak harapan akan ada kesinambungan setelah 9 episod pada musim pertama selesai.


Walaupun tidak akan ada musim kedua untuk WandaVision, jangan kecewa dulu. Wanda Maximoff akan kembali ke layar lebar di Doctor Strange in the Multiverse of Madness, yang dijadualkan akan dirilis pada akhir Mac 2022. Filem ini adalah kesinambungan dari Avengers: Endgame (2019) dan akan berkaitan dengan jalan cerita WandaVision.


Sementara menunggu Doctor Strange di Multiverse of Madness disiarkan, lebih baik menikmati penyesuaian Marvel lain dari siri televisyen, iaitu Loki, yang sudah dapat ditonton di perkhidmatan streaming Disney +. Siri Loki dibintangi oleh Tom Hiddleston, Owen Wilson, dan Gugu Mbatha-Raw.

Elizabeth Olsen Mengatakan Tidak Akan Musim Kedua Untuk WandaVision Elizabeth Olsen Mengatakan Tidak Akan Musim Kedua Untuk WandaVision Reviewed by thecekodok on 2:42:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.