Han Seung Woo VICTON Mengumumkan Perkhidmatan Tentera pada bulan Julai

 


Pada hari Khamis (3/6), Han Seung Woo melakukan siaran langsung di akaun Instagram peribadinya @w_o_o_y_a. Melalui siaran langsung ini, dia berbual dengan peminat. Pada masa itu, dia menceritakan kisahnya dan mengumumkan bahawa dia akan segera memasuki militer, pada musim panas bulan Julai.

"Perkara tidak berjalan seperti yang saya mahukan," katanya. "Dengan usia saya, saya masih dapat menangguhkannya. Tetapi ada beberapa perkara yang sukar diselesaikan, jadi sekarang saya telah mencapai tarikh akhir maksimum di mana boleh menangguhkannya. Saya sepatutnya pergi pada awal bulan ini (Jun), tetapi saya melamar bahagian kepakaran tentera dan diterima, jadi saya akan pergi pada bulan Julai.


Han Seung Woo melanjutkan, "Saya melamar bidang yang saya mahir, dan saya dapat menghabiskan lebih banyak masa dengan semua orang. Oleh kerana masih ada dua bulan lagi, saya juga dapat mengeluarkan album. Saya boleh berkongsi hadiah ini sebelum pergi. "


Setelah dia mengumumkan ini, peminat mula membanjiri komen dengan kata-kata sokongan untuk Han Seung Woo. Dia juga memberikan jawapan dengan mengatakan bahawa dia yakin peminatnya benar-benar pandai menunggu. Dia juga mengatakan bahawa dia akan selalu menjaga kesihatannya dan meminta peminat untuk tetap sihat dan tetap bahagia ketika dia sementara berada di luar tentera.


Tidak lama, pada hari Jumaat (4/6), pengumuman pendaftaran tentera Han Seung Woo segera disahkan oleh agensi yang menempatkannya, Play M Entertainment. Melalui pernyataan rasminya, agensi itu mengatakan, "Han Seung Woo melamar kumpulan tentera dan permohonannya baru-baru ini disetujui oleh Persatuan Tenaga Manusia Tentera. Dia akan masuk tentera pada 26 Julai. Untuk mengelakkan penyebaran COVID-19, lokasi dan masa pendaftaran akan dirahsiakan, dan tidak akan ada acara khas. Kami meminta pemahaman anda. "


Sementara itu, sekarang Han Seung Woo sedang bersiap untuk kembali solo dengan album mini berjudul 'Fade' pada 28 Jun. Dengan ini, album mini 'Fade' akan menjadi kemunculan solo terakhirnya sebelum berangkat ke perkhidmatan ketenteraan. Oleh kerana itu, dia mengungkapkan bahwa dia telah memperhatikan albumnya sehingga dia menangis ketika menulis lirik, merakam, mengatur, dan memantau rakaman.


Tahniah kepada Han Seung Woo, dan pastikan anda tidak terlepas kemunculannya pada 28 Jun ini!

Han Seung Woo VICTON Mengumumkan Perkhidmatan Tentera pada bulan Julai Han Seung Woo VICTON Mengumumkan Perkhidmatan Tentera pada bulan Julai Reviewed by thecekodok on 4:35:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.