Hidup Lebih Sihat, Ed Sheeran Turun Berat Badan

 


Peminat Ed Sheeran akan melihat sesuatu yang berbeza dari pujaannya ketika dia melakukan wawancara dengan BBC Radio 1. Ed Sheeran kini kelihatan lebih langsing dan segar.

Bagi anda yang berusaha menurunkan berat badan, mungkin petua dari Ed Sheeran ini dapat menjadi inspirasi anda. Apakah petua untuk hidup sihat dari Ed Sheeran? Lihat persembahan di bawah!


Ternyata salah satu faktor yang mengubah Ed Sheeran adalah pandemik COVID-19. Pandemik COVID-19 memang telah mengubah pemikiran banyak orang mengenai pentingnya kesihatan, termasuk Ed Sheeran.


Dalam temu bualnya dengan BBC Radio 1, pemuzik Britain berusia 30 tahun itu mendedahkan apa yang telah dilakukannya sejak dua tahun lalu yang jarang dilihatnya, "Saya membuat banyak lagu, banyak lagu, terus sibuk membuat lagu. Saya "Saya juga seorang ayah." jelas Ed, yang mempunyai anak perempuan dengan Cherry Seaborn pada bulan Ogos tahun lalu. "Saya juga melukis," kata Ed.


Ed Sheeran mengungkapkan, "Ini adalah pertama kalinya saya benar-benar sihat. Saya telah melepaskan semua tabiat buruk dalam hidup saya, mula bersenam setiap hari. Saya biasa makan makanan setiap hari, dan saya tidak makan ambil setiap hari sekarang. dan itu bagus. "


Kemudian ketika ditanya mengenai tubuhnya yang kini tampak lebih langsing, Ed menjawab, "Itu baru saja terjadi," katanya sambil tersenyum. "Dan kerana saya tidak mengunyah sayap ayam dan dua botol anggur semalam," jelas Ed, yang berakhir dengan ketawa.


Dilaporkan oleh People, Ed Sheeran sebelumnya membocorkan rahsia kehidupannya yang sihat di podcast Behind the Medal. Dalam temu bualnya Ed mengakui bahawa dia berhenti merokok sehingga dapat menurunkan berat badan.


Ed Sheeran meneruskan penjelasannya dengan menerangkan bagaimana dia bersenam setiap hari. Rutin kecergasan Ed terdiri daripada larian 45 minit pada waktu pagi, dan kadang-kadang dia menambah berenang dan duduk.


"Saya mula melakukannya kerana ketika berhenti merokok, saya menyedari paru-paru saya penuh dengan kotoran, jadi saya perlu membersihkannya," Ed menjelaskan mengenai keputusannya untuk mula berlari. "Gim yang bagus, tetapi tidak ada udara segar yang bersih."


Dalam wawancara dengan BBC Radio 1 Ed Sheeran juga mendedahkan bahawa dia sedang mengusahakan album baru. Jadi tidak sabar untuk mendengar lebih banyak karya baru Ed Sheeran!

Hidup Lebih Sihat, Ed Sheeran Turun Berat Badan Hidup Lebih Sihat,  Ed Sheeran Turun Berat Badan Reviewed by thecekodok on 4:23:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.