Ketepikan isu putus cinta, Hyeri Girl's Day dan Ryu Joon Yeol ditangkap berpacaran


 Pasangan selebriti Hyeri Girl's Day dan Ryu Joon Yeol baru-baru ini menjadi topik hangat di media dalam talian, kerana potret kedua-duanya ditangkap menikmati pacaran di tengah-tengah kesibukan mereka.

Dalam foto yang diambil oleh netizen, Hyeri dan Ryu Joon Yeol dilihat sedang menikmati makan malam bersama di sebuah restoran. Kedua-dua bintang itu dilihat membuat hubungan mata penuh kasih sayang, menunjukkan bahawa mereka masih baik.


Foto itu menunjukkan bahawa hubungan antara keduanya terus berjalan dengan harmoni di tengah-tengah berita yang tersebar yang beredar. Sebabnya, baru-baru ini ada berita bahawa hubungan Hyeri dan Ryu Joon Yeol terjejas.


Ini kerana adegan percintaan Hyeri dalam drama terbarunya, My Roommate adalah Gumiho, dengan bintangnya, Jang Ki Young, berjaya membuat netizen merasa terbawa-bawa. Ketika Hyeri dan Jang Ki Young muncul di "Volume Up" Kang Han Na's KBS Cool, keduanya tampak sangat dekat dan dekat, membuat netizen berspekulasi mengenai desas-desus yang tidak menyenangkan mengenai hubungan romantis Hyeri dan kekasihnya.


Seperti diketahui, Girl's Day Hyeri dan Ryu Joon Yeol mengumumkan hubungan mereka pada bulan Ogos 2017, setelah berkenalan melalui siri tvN yang popular, Reply 1988. Tahun lalu, kedua-dua bintang itu dilihat oleh netizen pada suatu tarikh di Chungdam-dong.


Pada masa ini, Girl's Day's Hyeri sibuk membuat penggambaran untuk drama terbarunya, My Roommate adalah Gumiho. Dalam drama ini, pelakon berusia 26 tahun bertembung dengan pelakon Jang Ki Young.


Hyeri berperanan sebagai pelajar moden, Lee Dam. Oleh kerana sikapnya yang sederhana dan gaya hidup layan diri, dia adalah solo-solo (seseorang yang tidak pernah berpacaran sebelumnya).


Sementara itu, Jang Ki Young memainkan semangat rubah bernama Shin Woo Yeo. Shin Woo Yeo telah menghabiskan 999 tahun terakhir hidupnya untuk mengumpulkan pengetahuan tentang dunia dan mengumpulkan aura manusia dalam marmer suci, semuanya untuk tujuan utama menjadi manusia.


Rakan sebilik saya adalah Gumiho adalah drama dengan genre fantasi. Drama komedi romantis ini berasal dari webtoon yang berjudul "Heart-Stopping Roomate".

Ketepikan isu putus cinta, Hyeri Girl's Day dan Ryu Joon Yeol ditangkap berpacaran Ketepikan isu putus cinta, Hyeri Girl's Day dan Ryu Joon Yeol ditangkap berpacaran Reviewed by thecekodok on 5:45:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.