Mengapa Paul Rudd dan Cole Sprouse tidak pergi ke Reuni Friends

 


Sekiranya anda seorang peminat sitkom Friends dan pernah menonton Friends: The Reunion, anda pasti tertanya-tanya mengapa Paul Rudd dan Cole Sprouse tidak hadir dalam perjumpaan tersebut.

Selain tentunya enam pemain utama, perjumpaan ini juga dihadiri oleh pemain sokongan seperti Reese Witherspoon (Jill Green), Maggie Wheeler (Janice), James Michael Tyler (Gunther), Tom Sellerck (dr. Richard) dan lain-lain. Even Friends: The Reunion juga dimeriahkan oleh bintang tamu dari BTS, Lady Gaga, hingga David Beckham.


Lalu mengapa Paul Rudd, yang memainkan kekasih Phoebe dan Cole Sprouse, yang memainkan anak lelaki Ross, tidak menghadiri perjumpaan itu? Rasa ingin tahu anda dijawab oleh pengarah, Ben Winston.


"Kami tidak dapat menampilkan semuanya, kerana hanya 1 jam 45 minit. Dan anda harus memberi perhatian - titik utama acara ini adalah sekitar enam pemain (utama)," kata Ben.


Ben terus menerangkan, "Oleh itu, anda tidak boleh memiliki terlalu banyak karakter, kerana sudah bertahun-tahun beratus-ratus orang hebat berada di Friends. Sayangnya, kami tidak dapat memasukkan semuanya."


Selain itu, pandemik COVID-19 juga berperanan dalam hal ini. "Saya rasa semasa pandemi sukar untuk mengumpulkan semua orang di mana anda mahu."


Ben meneruskan, "Sebaliknya, tentu saja, kami tidak memiliki fleksibiliti. Itu adalah malam di mana semua enam (pemeran utama) dapat. Waktunya sangat sukar. Jadi jika kita tidak dapat pada 7 April pukul 8 malam , sayangnya, mereka tidak akan dapat menjadi sebahagian dari ini. Ya, kita tidak boleh memasukkan semuanya, "kata Ben.


Ben Winston mengharapkan peminat dan penonton melihatnya dari pihak lain. "Saya harap orang akan memikirkan perkara-perkara hebat di sana dan bukannya perkara-perkara yang tidak ada di sana."


Nampaknya Cole Sprouse tidak dapat hadir pada 7 April jam 8 malam. Dilaporkan bahawa Cole berada di Vancouver menembak Riverdale. Sama dengan Paul Rudd. Jadwal Paul Rudd sibuk kerana dia sedang menembak filem Ant-Man and the Wasp: Quantumia yang dijadualkan akan dirilis pada tahun 2023.

Mengapa Paul Rudd dan Cole Sprouse tidak pergi ke Reuni Friends Mengapa Paul Rudd dan Cole Sprouse tidak pergi ke Reuni Friends Reviewed by thecekodok on 1:21:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.