Pelakon Meteor GardenTerkini, Masih Tampan dan Cantik!


 Era tahun 2000-an menjadi masa kejayaan drama Taiwan. Salah satu yang paling popular adalah Meteor Garden dengan kakitangan F4 yang menawan. Dao Ming Si, Shan Cai, Hua Ze Lei memberikan warna segar mengenai kehidupan kuliah, percintaan dan persahabatan. Setelah dua puluh tahun berlalu, bagaimana penampilan pemain Meteor Garden? Mari kita lihat transformasi Jerry Yan dan rakan-rakannya.

Jerry Yan


Salah seorang pelakon yang memainkan peranan dalam siri Taiwan Meteor Garden ialah Jerry Yan. Bintang kacak ini memainkan watak utama, iaitu Tao Ming Tse. Watak utama dengan sikap yang garang tetapi melakukan semua yang dia mampu untuk mendapatkan cintanya. Dua puluh tahun kemudian, Jerry berubah menjadi orang dewasa. Menariknya, wajahnya masih tampan dan tampan.


Baru-baru ini, Jerry Yan telah mengejutkan peminat. Bersama rakan sekerja, dia memberi salam kepada peminat di sebuah pusat membeli-belah. Video itu mendapat sambutan yang banyak kerana Jerry tidak kelihatan tua dan tampan seperti masa mudanya.


Barbie Hsu


Pemimpin wanita di Meteor Garden dan yang paling dikagumi pada masanya adalah Barbie Hsu. Artis cantik ini memainkan peranan sebagai Shan Cai. Dia sudah berusia 43 tahun tetapi masih muda. Sebagai berjaya seperti Jerry, Barbie Hsu masih meneruskan kerjaya sebagai pelakon.


Malangnya, berita buruk berlaku kepada ibu kepada dua orang anak ini. Barbie Hsu dikhabarkan akan menuntut perceraian dari suaminya yang menikahinya pada tahun 2010. Terdapat banyak kekeliruan mengenai isu ini, seperti penyebab tuntutan perceraian terhadap perselingkuhan.


Vic Chou


Seterusnya ialah Vic Chou yang memerankan Hua Ze Lei. Duta utama kedua ketika ini adalah pelakon termuda kerana tahun ini dia masih berusia 39 tahun. Seperti penampilannya sebagai Hua Ze Lei, Vic Chou mempunyai keperibadian yang tenang dan menawan. Vic Chou tidak begitu aktif bermain drama bersiri. Namun, tahun ini dia mula aktif kembali dengan membintangi drama baru, iaitu Palace of Devotion.


Vanness Wu


Ingat Mei Zuo? Ya, kakitangan F4 ini terkenal sebagai yang paling lucu. Di samping itu, dia tampan dan idola banyak wanita. Mei Zuo berjaya dimainkan oleh Vannes Wu. Pada usia empat tahun, Vanness masih dikagumi oleh banyak wanita. Bahkan setelah dia menjadi janda setelah bercerai dengan bekas isterinya.


Ken Zhu


Pelakon seterusnya yang bermain sebagai ahli F4 di Meteor Garden adalah Ken Zhu. Dia memainkan peranan sebagai Xi Men. Setelah berada di dunia hiburan Taiwan untuk waktu yang lama, Ken memutuskan untuk berehat dan menikmati kehidupan berkahwin dengan isterinya. Malangnya, satu tahun yang lalu dilaporkan bahawa Ken menderita penyakit yang jarang berlaku, iaitu fibromyalgia. Penyakit ini dicirikan oleh rasa sakit di seluruh badan.


Itulah potret terbaru pemain Meteor Garden. Walaupun dia tidak lagi muda, wajah Jerry Yan dan rakan-rakannya masih cantik. Terutama Barbie Hsu yang semakin cantik. Oleh itu, dari lima pelakon dan pelakon wanita di atas, yang manakah idola wanita?

Pelakon Meteor GardenTerkini, Masih Tampan dan Cantik! Pelakon Meteor GardenTerkini, Masih Tampan dan Cantik! Reviewed by thecekodok on 6:58:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.