Pelancaran Album 'Sour', Ini adalah Satu lagi Pencapaian dari Olivia Rodrigo

 


Seorang penyanyi solo bernama Olivia Rodrigo yang telah mengejutkan dunia muzik hollywood dengan lagu lesen memandu yang dikeluarkan pada 7 Januari, kali ini Olivia Rodrigo telah mengeluarkan album pertamanya 'Sour' dengan pelbagai genre muzik yang berbeza untuk setiap lagu. Lagu lesen memandu itu sendiri telah memecahkan rekod Spotify untuk aliran terbanyak dalam sehari (untuk lagu yang termasuk dalam kategori bukan percutian) dengan lebih daripada 15.17 juta aliran global.

Profil Olivia Rodrigo Penyanyi solo berbakat ini dilahirkan pada 20 Februari 2003, Olivia sendiri memulakan kerjayanya sebagai penyanyi dari program TV High School Musical.


Selepas kejayaan lagu lesen memandu terakhir, sebenarnya, album sulung Olivia Rodrigo juga memperoleh banyak pencapaian yang membanggakan, anda tahu, Ladies!


Sebagai artis terobosan terbesar tahun ini, Olivia berjaya mencipta rekod 'Official Chart Double' dengan album sulungnya Sour dan single barunya Good 4 U, yang keduanya memuncak di Nombor 1. Pada 18 tahun dan 3 bulan, Olivia menjadi penyanyi solo termuda dalam sejarah carta. England yang mencapai 'Official Chart Double' yang anda tahu, Ladies! Sejuk?


Album sulung Olivia Rodrigo 'Sour' berjaya menjadi minggu pembukaan terbesar untuk album artis wanita dalam sejarah Spotify global, memecahkan rekod kira-kira 385 juta aliran tujuh hari selepas pelancarannya pada 21 Mac. Olivia sendiri segera menyiarkan kejayaan dan kejayaan besar ini di Instagram, dengan mengatakan bahawa dia sangat bersyukur dan bersyukur.


Single digital 'good 4 u' yang telah dikeluarkan oleh Olivia telah berjaya menguasai Billboard dengan masing-masing dari 11 lagu dari Sour menduduki tangga 30 teratas carta termasuk single kedua "Deja Vu" yang mencapai puncak baru di No. 3, dan lagu album baru "Pengkhianat" yang debut di No. 9.


'Sour' sendiri juga berjaya menduduki tempat pertama di Billboard Chart 200. Kelayakan yang digunakan untuk memasuki Billboard 200 ditentukan dari data main balik streaming dalam talian dan penjualan album selama seminggu.


Berikut adalah pencapaian yang telah dicapai oleh Olivia Rodrigo setelah mengeluarkan album 'Sour'. Bagi anda yang belum mendengarkan lagu Olivia Rodrigo, anda boleh segera mendengarkan lagu tersebut di aplikasi platform kegemaran anda!

Pelancaran Album 'Sour', Ini adalah Satu lagi Pencapaian dari Olivia Rodrigo Pelancaran Album 'Sour', Ini adalah Satu lagi Pencapaian dari Olivia Rodrigo Reviewed by thecekodok on 5:00:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.