Pengguna Tinder akan dapat menyekat orang dari nombor telefon

 


Aplikasi temu janji Tinder akan membolehkan penggunanya mengelakkan bekas kekasih, rakan, rakan sekerja, saudara dan orang lain yang ingin mereka temui di platform.

Ini juga Tinder mengumumkan ciri baru yang dapat menyekat pengguna lain dengan nombor telefon.


Untuk menggunakan fitur ini, pengguna dapat membukanya melalui Tetapan dan Blok Kontak. Selepas itu, yang perlu anda lakukan ialah menentukan kenalan yang ingin anda sekat.


Apabila nombor ini disekat, kenalan tidak akan muncul di Tinder dan sebaliknya. Pengguna juga boleh memuat naik senarai kenalan mereka ke Tinder atau menambahkannya secara individu.


Tinder mengesahkan bahawa mereka tidak akan menyimpan kenalan semua orang tetapi hanya nombor yang dipilih pengguna untuk disekat.


Pengguna juga boleh menyahsekat atau menyahpaut senarai kenalan mereka pada bila-bila masa. Malah kenalan yang disekat tidak akan diberitahu bahawa mereka telah disekat.


Untuk rekod, jika pengguna yang nombornya telah disekat maka menukar nombor telefon mereka dan bergabung dengan Tinder akaun mereka masih boleh muncul.


Ciri ini juga nampaknya berusaha untuk memudahkan pengguna yang ingin mengelakkan pertemuan dengan Tinder dengan orang yang mereka kenali.

Pengguna Tinder akan dapat menyekat orang dari nombor telefon Pengguna Tinder akan dapat menyekat orang dari nombor telefon Reviewed by thecekodok on 2:15:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.