Red Velvet Akan buat Comeback Ogos depan

 


Kumpulan gadis Red Velvet dikhabarkan akan kembali pada bulan Ogos. Perkara ini disahkan oleh agensi yang mengawasi Red Velvet, SM Entertainment.

"Red Velvet sedang menyiapkan album baru dengan tujuan untuk kembali pada bulan Ogos. Nantikannya, "kata SM Entertainment yang dipetik dari Soompi.


Berita mengenai kemunculan semula Red Velvet telah menjadi nafas segar bagi peminat atau yang biasanya dipanggil Reveluv. Sebabnya, ini akan menjadi kemunculan semula Red Velvet dengan barisan lengkap setelah satu setengah tahun sejak kemunculan terakhir album repackage 2019.


Dalam kemunculan semula Red Velvet pada masa itu mengeluarkan album berjudul "The ReVe Festival: Final" dengan lagu utama berjudul "Psycho".


Sejak "Psycho", para ahli telah mempromosikan secara individu dan bersama. Irene dan Seulgi membuat debut unit yang berjaya dengan "Monster". MV untuk "Monster" bahkan telah ditonton lebih dari 100 juta kali.

Anggota lain yang membuat debut solo ialah Wendy dengan pembebasan album debut solonya "Like Water" setelah kembali dari kekalahannya kerana kecederaan kaki.


Baru-baru ini, ahli Red Velvet yang lain, Joy juga membuat debut solonya bulan lalu dengan album pembuatan semula "Hello". Lagu Joy bahkan menduduki peringkat pertama di iTunes di sejumlah negara, seperti Brazil, Argentina, Singapura, Mongolia, hingga Indonesia.


Sementara itu, Irene dan Yeri sibuk dengan penampilan sulung mereka.


Maknae, Yeri, akan membintangi drama baru berjudul Blue Birthday. Drama ini, yang dibintangi oleh Hongseok Pentagon, telah mengeluarkan teaser terbaru.


Blue Birthday adalah drama percintaan fantasi, di mana Yeri melakonkan Oh Ha Rin. Yeri akan bersaing dengan Pentagon's Honseok yang melakonkan watak Ji Seo Jun.


Ulang Tahun Biru mengisahkan tentang Oh Ha Rin (Yeri) meninjau masa lalu melalui gambar misteri yang ditinggalkan oleh cinta pertamanya Ji Seo Jun (Hongseok), yang meninggal pada hari ulang tahunnya 10 tahun yang lalu.


Dia telah memutuskan untuk mengaku kepadanya pada hari ulang tahunnya, tetapi dia akhirnya mengambil nyawanya sendiri dengan cara yang mengejutkan.


Tayangan perdana "Blue Birthday" pada 23 Julai melalui Naver TV dan 6 Ogos melalui YouTube.

Red Velvet Akan buat Comeback Ogos depan Red Velvet Akan buat Comeback Ogos depan Reviewed by thecekodok on 6:07:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.