Sayuri Fujita, Artis Korea Yang Melahirkan Anak melalui Sumbangan Sperma

 


Tokoh artis Korea bernama Sayuri Fujita baru-baru ini menjadi sorotan netizen Korea Selatan, Ladies. Penampilannya dalam siri kegemaran penonton 'The Return of Superman' bersama anaknya telah mencetuskan kebaikan dan keburukan. Ini berlaku kerana dia memutuskan untuk melahirkan anak tanpa pasangan.

Walau apa pun keputusan yang dibuat oleh Sayuri Fujita, sosoknya sebagai ibu tunggal yang sukar membuat netizen merasa kasihan dan bangga, anda tahu. Jadi seperti apa sosok Sayuri Fujita? Mari kita ketahui potret artis Korea ini melalui artikel berikut!


Sayuri Fujita adalah artis televisyen dari Jepun yang dilahirkan pada tahun 1979, Ladies. Dia juga memutuskan untuk berpindah dan mengembangkan kariernya di Korea Selatan. Walaupun dia berasal dari Jepun, Sayuri pandai berbahasa Korea.


Sejak 2007, Sayuri Fujita pertama kali muncul di rancangan televisyen Korea Selatan yang bertajuk 'KBS Global Talk Show' sebagai panelis dari Jepun. Tidak hanya di sana, Sayuri juga muncul di pelbagai pertunjukan variety Korea Selatan yang menjadikan namanya semakin dikenali oleh orang ramai.


Pada bulan November tahun lalu, Sayuri mengejutkan masyarakat Korea Selatan setelah memuat naik potret dirinya yang sedang hamil di Instagram peribadinya @ sayuriakon13. Dia juga menulis kapsyen bahasa Inggeris yang berbunyi, "Pertama, terima kasih kepada semua orang. Pada 4 November 2020, saya menjadi ibu kepada anak saya. Menjadi ibu tunggal bukanlah keputusan yang mudah, tetapi ini juga bukan keputusan yang memalukan. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anak saya kerana menjadikan saya seorang ibu yang sombong. "


Berita bahawa Sayuri Fujita hamil juga telah menimbulkan kekecohan di khalayak ramai. Selain itu, dia mengumumkan bahawa dia akan menjadi ibu tunggal tanpa pasangan, Ladies. Dia mendedahkan bahawa dia memilih untuk menjalani program penderma sperma untuk mendapatkan anak tanpa harus berkahwin.


Mac lalu, stesen televisyen KBS mengumumkan bahawa akan ada ahli baru dalam rancangan variety kegemaran penonton 'The Return of Superman'. Mereka mendedahkan bahawa ahli baru ini berasal dari keluarga Sayuri Fujita, Ladies. Dia akan menjadi ibu tunggal pertama yang menyertai 'The Return of Superman'.

Kemunculan Sayuri Fujita dan anaknya segera mendapat pelbagai reaksi dari orang ramai, Ladies. Ramai yang menentang dan merasa tidak setuju dengan penampilan Sayuri Fujita dalam variety show 'The Return of Superman'. Sebilangan masyarakat menolaknya kerana Sayuri Fujita dianggap menunjukkan sokongan untuk menjadi ibu bapa tunggal.


Orang ramai khuatir penampilan Sayuri dalam 'The Return of Superman' akan mencetuskan kadar perceraian dan meningkatkan jumlah ibu bapa tunggal di Korea Selatan. Mereka bahkan membuat petisyen meminta Sayuri berhenti tampil di acara itu.


Menanggapi kontra yang berlaku dalam masyarakat, Sayuri juga bertindak balas dengan mengungkapkan alasan dia memilih untuk menjadi ibu tunggal. Melalui 'The Return of Superman', Sayuri mengungkapkan bahawa dia benar-benar ingin mempunyai anak, tetapi bimbang dia akan bertambah tua.


Dia juga memilih untuk melakukan program penderma sperma kerana dia merasa belum menemukan pasangan yang tepat. Sayuri juga menekankan bahawa dia benar-benar menyokong keluarga yang mempunyai anggota lengkap, iaitu kewujudan tokoh ayah dan ibu.


Walaupun telah menuai komen kontra dan negatif dari netizen, penampilan Sayuri Fujita dan anaknya bernama Zen berjaya membuat mereka jatuh cinta. Sayuri menunjukkan kasih sayang yang tulen kepada Zen walaupun dia seorang ibu tunggal. Melalui 'The Return of Superman', Sayuri juga memperlihatkan peranannya sebagai ibu dan ayah dalam menjaga Zen setiap hari.


Penonton juga merasakan bahawa mereka telah jatuh cinta dengan sikap Sayuri sebagai ibu super kepada Zen. Wajah Zen yang comel dan kelakuan lucu menjadikan penonton setia 'The Return of Superman' selalu menunggu episod terbaru dia dan ibunya.

Sayuri Fujita, Artis Korea Yang Melahirkan Anak melalui Sumbangan Sperma Sayuri Fujita, Artis Korea Yang Melahirkan Anak melalui Sumbangan Sperma Reviewed by thecekodok on 6:45:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.